Pagini

Faceți căutări pe acest blog

24 februarie 2014

Oudh Al Mubakhhar-Rasasi


Mama, mama,  cea de-a oud! Penetrant, intens, medicinal, un oud arabesc de data aceasta, nu unul edulcorat, adaptat la gusturile europene. El este amestecat cu trandafir, dar, biata floare, este realmente coplesita. Parfumul, as zice ca este pentru oameni puternici, eu, ca femeie, nu cred l-as putea purta. Dar, asa cum este el, tre sa recunosc, are un aer de noblete, fiind mult mai bun decat alte parfumuri ale casei Rasasi pe care le-am probat si care mi-au parut mai proaste, desi erau cam la acelasi pret (derizoriu!).
Trandafirul este cam ascutit si sapunos si oud-ul ii face bine ca-i mai acopera din imperfectiuni. Am stranutat in serie de la trandafirul asta. Nu e cel mai frumos trandafir din lume, imi pare prea strident. Pe parcurs, in notele finale, se mai rotunjeste si se catifeleaza gratie moscului, care-i confera o textura mai cremoasa. Cam ca toate parfumurile arabesti, este liniar. Ma cam uimeste lista oficiala de note. Din ea lipseste oud-ul care e vedeta parfumului, iar violeta nu am gasit in parfum. Notele de baza nu se prea simt, duetul oud-trandafir strabate intreg parfumul. E un parfum care se inscrie in linia traditionala arabeasca in materie de parfumerie, fara pretentii de creativitate. Nu e genul meu de parfum si nu l-as putea purta.

Numele parfumului: Oudh Al Mubakhhar
Casa: Rasasi
Concentratie: EDP
An de aparitie: 
Creator: 
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, sofran
note de mijloc: trandafir turcesc, violeta, muscata
note finale: santal, boabe de tonka, mosc, patchouli

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, proiectie buna
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 5,5/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.