Pagini

Faceți căutări pe acest blog

24 februarie 2014

Rose Absolue-Yves Rocher




Parfumul, spre deosebire de cele mai multe care incep apetisant, are un debut cu miros chimic de trandafir,  punga de plastic si oarece scortisoara, fiind bland si dulceag. Atat de bland incat ai zice ca este obosit.
Eu inteleg ca e scump absolutul sau uleiul esential de trandafir, dar nici macar scortisoara, care este ieftina, nu prea are legatura cu realitatea. Are un aer imbacsit, nearisit si vetust. Dulceata, in crestere, agraveaza uratenia sintetica. Intrarea lui patchouli in scena ii da un iz de ciocolata, dar nu cea din visele unui obez  aflat la cura de slabire severa. Cred ca scortisoara  a distrus parfumul desi, in terorie, ea este in sinergie cu trandafirul. Nu stiu, dar ramane pe piele o amprenta  murdara, nenaturala. Patchouli drege putin busuiocul, dar, desi combinatia trandafir- patchouli este una de succes, care a dat cateva parfumuri de exceptie, Rose Absolue ramane urat. Spre final, apare si un miros de nuca de cocos care nu stiu de unde vine, in schimb boabele de tonka lipsesc cu desavarsire.Finalul este si foarte dulce. Nu stiu care e diferenta dintre Rose Absolue si Rose Absolute caci vad ca exista in paralel cele doua denumiri, flaconul si ambalajul ramanand identice.

Numele parfumului:  Rose Absolue
Casa: Yves Rocher
Concentratie:  EDP
An de aparitie: 2006
Creator:  Christine Nagel
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: scortisoara
note de mijloc: trandafir
note finale: patchouli, cedru, boabe de tonka

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 5-6 ore
Flacon: vezi imaginea
Evaluare : 3/10


5 comentarii:

  1. Eu sunt clienta veche Yves Rocher, am avut aproape toate parfumurile lor (cele disponibile in Romania). Acest Rose Absolue a fost primul meu parfum comandat la ei acum vreo 6-7 ani din care mai am si in ziua de azi aproape un sfert de sticla. Cu timpul am achizitionat multe parfumuri de la ei, unele chiar si de cate 2-3 ori. Rose Absolue este discontinuat dar oricum nu l-as mai fi luat. La inceput mi-a placut. Imi dadea impresia unui trandafiras spicy dar simtul meu olfactiv s-a mai schimbat intre timp. Asa cum spui si tu are ceva "imbacsit" in el. Il port foarte rar in amintirea vremurilor trecute. Cel mai mult de la ei imi plac cele din gama Secrets D'Essences, gama din care si Rose Absolue face parte. Pe celelalte le stii? Oricum imi pare ca azi sunt mult diluate si au putin mirosul schimbat fata de anii trecuti. Sincer au inceput sa ma dezamageasca cei de la Yves Rocher!

    RăspundețiȘtergere
  2. In anii 90' aveau produse foarte bune, cu tenta naturala. Nu erau foarte longevive, dar erau placute. Eu am un singur parfum de la ei cumparat de cel putin 10 ani, pe care nu l-am biruit caci are 125 de ml. Bamboo parca se numeste, am si uitat ca il am. E un parfum verde, fresh. Nu dureaza mai mult de o ora, dar e racoritor, bun pe canicula. Am impresia ca, din dorinta de a prelungi viata parfumurilor si ca sa scape de concurenta preturilor mici de la Avon si Oriflame, au cam renuntat la ingredientele naturale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, si eu era sa fac atac de cord, de durere, cand l-au discontinuat.... mi se pare cel mai bun parfum de la YR, singurul pe care l-am si cumparat. Mi se pare un trandafir dulce, gurmand ca o dulceata de trandafiri cu scortisoara, nostalgic si cuminte. Foarte rafinat, aduce cu niste trandafiri de la Annick Goutal.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este posibil sa-l mai fi schimbat, Mihaela. Mi-e neclara si schimbarea numelui. Ce am mirosit eu este urat si murdar. Intamplator am in casa pe langa 4 absoluturi de trandafiri si vreo 6 uleiuri esentiale si un inlocuitor sintetic. Culmea este ca cel sintetic are mirosul cel mai apropiat de mirosul botanic si nu este rau deloc. Dupa mine, asa-zisa scortisoara si acele boabe de tonka (cel mai probabil o cumarina) au stricat iremediabil parfumul. In final nu e tonka, e ceva cu iz de nuca de cocos, care-i da parfumului o textura naclaita si-l murdareste.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu consider ca este cel mai bun parfum de la YR. As spune chiar ca este parfumul de trandafiri care-mi place cel mai mult din toate cate am incercat pana acum...si am incercat o gramada, designer si nisa...Si eu il percep ca o dulceata de trandafiri, iar boabele Tonka le identific foarte bine in compozitie. Eu i-as da nota 9-10.
    Cat despre nume, a debutat ca Rose Absolue, probabil destinat numai pietei francophone. Rose ABSOLUTE, respectiv ROSA ABSOLUTA au fost adaugate mai tarziu cand a fost comercializat in US si Mexic. Nu am remarcat nici o schimbare in compozitie intre diferitele ambalage.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.