Pagini

Faceți căutări pe acest blog

8 februarie 2014

Sare de baie


Cat mi-a dormit azi zmeul  (ca asa este el, tre sa traga un atipel dupa pranz ca sa creasca mare si tare) am facut in graba niste sare baie. Nu ca nu as fi avut, mai am una de levantica, dar ar putea sa ma plictiseasca. Azi am facut una in care am amestecat sare de la Atlantic, sare de la Marea Moarta si sare de Himalaya. Am pus si putin bicarbonat de sodiu in amestec. Culoarea i-am dat-o cu pudra de coaja de portocala si de mandarina. Ca ulei, am pus ulei de migdale, iar pentru miros ulei esential de portocala si lamaie, nitica aroma de capuccino si niste extract de vanilie. Cred ca sunt intr-o faza gurmanda. Am si o alta tema de "cercetare". Mi se termina demachiantul in curand si trebuie sa ma gandesc la unul. In paralel trebuie sa concep si un contur de ochi. Dar nu stiu cand si cum le fac ca trebuie sa fiu singura acasa, altfel e imposibil sa le duc la bun sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.