Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 februarie 2014

Vanille Noire du Mexique-La Maison de la Vanille



Din primul moment cand am mirosit parfumul am avut sentimental acela de déjà vu. In curand m-am dumirit , iar dupa ce i-am verificat si notele am ajuns la certitudini: parfumul este frate geaman cu Shalimar, atata doar ca sare peste o faza, aceea a pielii foarte dulci. In rest totul este foarte asemanator.
Incepe cu o faza vanilata, usor citrica. Are in plus fata de Shalimar un iz camforat, probabil dat de patchouli. Urmeaza o faza foarte palida in care ar trebui sa se simta florile, iasomia si trandafirul, dar in care parfumul pare usor murdar si imbacsit si in care nu simti aproape nimic. Apoi se simte un mosc usor uleios care acopera ca o patura vanilia. Din cand in cand ea ruseste sa razbata prim moscul dens. Urmeaza finalul apoteotic, cu explozia de vanilie care se dezlantuieste salbatic. Este o vanilie fina, dulce, pufoasa, mai frumoasa decat in Shalimar. Parfumul ar putea fi o varianta pentru cei care nu agreeaza pielea din Shalimar. Mie imi pare cam saracacios olfactiv, dar o sa incerc sa-l port daca tot l-am cumparat. Poate ii gasesc o zi de toamna trista care sa-l avantajeze.

Numele parfumului: Vanille Noire du Mexique
Casa: La Maison de la Vanille
Concentratie: EDT
An de aparitie: 
Creator: 
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota
note de mijloc: trandafir, iasomie, mosc
note finale: vanilie, iris, opoponax, patchouli

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: foarte longeviv, in jur de 12 ore
Flacon: vezi imaginea
Evaluare : 8/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.