Pagini

Faceți căutări pe acest blog

12 martie 2014

Fleur-Floris


Am vrut la un moment dat sa explorez parfumurile casei Floris in Beautik, dar, dupa vreo 3 incercari de parfumuri, e drept, pe blotter mi s-a parut ca parfumurile sunt total neinteresante si, cum aveam curiozitati mai stresante, am abandonat explorarea brandului, amanand-o sine die. Intamplator, am acum ocazia sa testez cateva parfumuri Floris in liniste, pe indelete, acasa. Primul parfum se numeste Fleur.
De la primele note, parfumul imi pare ceva tare cunoscut. Incepe cu note acvatice amestecate cu citrice. Este foarte proaspat, rece, verde (are ceva care iti sugereaza seva de plante). E apos, tranparent, dar de-a dreptul banal, neavand  nimic in plus fata de un parfum din categoria  mainstream. In timp, imi dau seama si cu ce seamana. Are acelasi stil, ba chiar si un miros asemanator cu cel al lui Pleasures de la Estee Lauder si Eau d’Eden de la Cacharel, dar e mai slabut decat ele (decat Pleasures cu siguranta !). Tot am asteptat florile, destul de multe listate in descrierea oficiala, dar parfumul este de o liniaritatea plictisitoare. E drept ca se simte un strop de iasomie, dar mult prea putina ca sa poti denumi parfumul Fleur. Parfumul e mai mult acru decat dulce si nu are niciun vino incoace. Mi se pare strigator la ceruri sa vinzi licoarea aceasta cu miros de muratura cu un pret de parfum de nisa. Este purtabil, dar este un parfum banal, lipsit de creativitate si, in plus, foarte asemanator cu alte parfumuri mainstream de pe piata. Nici nu as zice ca este un parfum feminin, are toate datele unui parfum unisex. Sincer, nu l-as cumpara nici daca ar costa 150 de lei.

Numele parfumului: Fleur
Casa: Floris
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2000
Creator: 
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, grapefruit, pepene, piersica, nufar
note de mijloc: iasomie, lacramioara, trandafir, ylang ylang, violeta
note finale: santal, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj scazut
Persistenta: 3-4 ore
Flacon: standardul casei
Evaluare : 6/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.