Pagini

Faceți căutări pe acest blog

10 martie 2014

Noutati parfumate ale lunii martie

Nu sunt multe noutati acum, la inceput de martie, dar totusi sunt 4 parfumuri noi, dintre care unul destul de mult asteptat. In Sephora a aparut varianta Couture a parfumului La Petite Robe Noire. Mie nu mi-a placut varianta princeps si gasesc ca asta este mai buna, dar este un parfum comercial, un floral discret, dar foarte fructat, placut, lejer, usor de puratat. De la Cartier a iesit Panthere, care se gaseste tot in Sephora. Pe blotter mi s-a parut destul de frumos inceputul, drept pentru care l-am pus pe incheietura. A fost deziluzie totala. E un floral strident, ascutit, usor vulgar, care mi-a adus aminte de detergentul Deval lichid din vremea comunismului. In Marionnaud sunt 2 parfumuri noi: o varianta slabuta a parfumului Euphoria, Endless se numeste si Dolce de la Dolce&Gabbana. Cel din urma nu este ce mi-am imaginat. Vazandu-i clipul publicitar, ma asteptam la un parfum cu accent pe neroli, dar este un floral verde si fresh. E purtabil vara, dar nu cred ca va naste mari iubiri. Sunt toate testate superficial, o sa le mai aprofundez la urmatoarele iesiri in targ. Cand era sa ma felicit ca am fost cuminte si nu am cumparat nimic, mi-au sarit in ochi niste farduri de pleoape si nu m-am putut abtine sa nu cumpar doua bucati, unul de culoarea perlei, al doilea o sampanie. Pe urma am vazut si un blush de culoarea piersicutei, mi-a placut, asa ca l-am cumparat si pe el. Drept urmare iar sunt leftera, noroc ca iau leafa peste 3 zile.

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru noile achizitii! Sa te bucuri de ele sanatoasa! Nici nu mai stiu de cand nu mi-am mai luat un produs de machiaj. Cred ca ultima data am cumparat o crema BB acum vreo 6 luni. Am mai primit la niste comenzi Yves Rocher un gloss, un rimel si niste farduri, dar nici pe ele nu le folosesc prea des. Am si o trusa de machiaj pe care am folosit-o doar de vreo 4-5 ori in ultimii 2 ani. Cand eram la facultate nici pana la piata nu plecam fara sa ma machiez. Acum parca nici timp nu am dar m-am si dezobisnuit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cumpar cam multe si folosesc, si eu, putine, asta pentru ca nu prea vad fara ochelari. Am doua oglinzi care maresc, dar e aiurea rau sa-ti vezi doar un ochi, nu ai niciodata certitudinea ca te-ai fardat simetric:)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.