Pagini

Faceți căutări pe acest blog

29 martie 2014

Lily-Crabtree&Evelyn


Lacramioara, o floricica atat de curata si speciala, a fost de-a dreptul vulgarizata de parfumerie. Ea este o nota de sinteza caci prin metode traditionale nu poate fi captat mirosul natural. In copilaria mea, am simtit de doua ori un parfum frumos de lacramioare : o data la un sapun Avon, care mirosea fantastic, a doua oara, cand eram mai maricica,  la  Diorissimo. De atunci incoace, am dat doar peste lacramioare sintetice si stridente.
Diorissimo de azi nu are nicio legatura cu cel vintage din amintirea mea. Nu as zice ca am cautat o lacramioara in mod special, dar dand peste Lily de la Crabtree&Evelyn, un soliflor, am zis sa fac o incercare. Pentru cei care nu stiu, exista in Baneasa Shopping un magazin Crabtree&Evelyn inca din 2013, magain care a emis si un card de fidelitate cu reduceri de 15%.
Lily incepe destul de opulent, usor ascutit si foarte verde de la frunzele de violeta. Mirosul floral este, in notele de varf, un mixaj intre zambila si lacramioara. Mie imi pare ca parfumul are si niste trandafir sau geraniu, dar notele oficiale nu le listeaza. Parfumul este, initial, destul de acrisor, dar se mai rotunjeste pe parcurs. In prima faza nu este un soliflor cum ar sugera numele ci un floral crud, luminos, aerisit. Nu pot spune nici ca-mi place, nici ca e urat. Are o inocenta usor obraznica, care il face cam dificil si cam multe note verzi. Daca iti bagi nasul in piele, ai zice ca este opulent, dar cand il porti iti dai seama ca nu este chiar asa, deci siajul este destul de modest in raport cu intensitatea parfumului. Lily devine un soliflor cam dupa o ora de la aplicare. Are un miros care aduce destul de bine cu cel botanic. Daca m-ai pune sa aleg intre Diorissimo actual si Lily, cu siguranta l-as alege pe cel de-al doilea caci are un miros mult mai natural. Totusi, mi-ar fi placut sa fie mai rafinat si mai feminin, mai eteric. E un parfum tipic american, simplu construit si curat. Are ceva metalic in el, drept pentru care imi este cam greu sa relationez cu el, e prea lipsit de poezie. Avand in vdere ca Lily este EDT, este destul de longeviv, durand 4-5 ore. Daca esti in cautare disperata de lacramioare, cred ca este una dintre putinele oferte de piata. Flaconul este masiv si destul de inestetic, din cristal gros, transparent. O floare atat de delicata precum lacramioara cred ca merita un flacon mai zvelt si mai elegant.

Numele parfumului: Lily
Casa:  Crabtree&Evelyn                
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2011
Creator: 
Gen: feminin
Descriere oficiala: zambila, ylang-ylang, lacramioara, frunze de violeta, note verzi, mosc, muschi de stejar, note lemnoase

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: vezi textul si fotografia
Evaluare : 6,50/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.