Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 iunie 2014

212 Women-Carolina Herrera



Cred ca acest parfum implineste visul americanului modern in materie de parfum : este curat si « nonofensator ».
Imi pare un parfum total atipic pentru creatia lui Alberto Morillas care, de obicei, face parfumuri foarte feminine, pline de poezie. 212 este foarte transparent si aerisit, este un fel de briza usor mirositoare care aduce un miros de flori de primavara, frezie in principal. Se simte si putina gardenie. Mirosul este foarte sintetic si auster. Intensitatea parfumului este redusa, iar siajul este 0. Daca te speli cu un sapun floral iti ramane ceva mai mult miros pe piele decat lasa 212. Este un parfum rece, glacial as spune, pentru vreme calda, lipsit de poezie. Nu ma atrage deloc, nu mi-l doresc si, de l-as avea, sigur nu l-as purta. Flaconul lui pare interesant ca design si culoarea lui gri-argintie este in acord cu continutul, cu mirosul rece si metalic al parfumului. Investitie inutila!

Numele parfumului: 212 Women
Casa: Carolina Herrera 
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1997
Creator:  Alberto Morillas
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: neroli, mandarina, floare de cactus, bergamota
note de mijloc: camelia, crin, gardenie, frezie, iasomie, trandafir, lacramioara
note finale: santal, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: mica, fara siaj
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare :  3/10




Un comentariu:

  1. Mie imi place acest parfum pe care in trecut mi l-am luat de doua ori si i-am gasit rost si sarm vara, cand e cald si vrei prospetime si racoare. Pt o edt, longevitatea si siajul au fost multumitoare, fiind printre cele mai complimentate parfumuri ale mele, inaibtea altora, mult mai sofisticate. De cam sapte ani nu mi l-am mai recumparat si acum nu ma mai ispiteste, e prea simplu si vin altele, mai recente, la rand. Il consider un parfum dragut si nepretentios.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.