Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 iunie 2014

Private Party for Her-Nikki Beach


Ce-am ajuns sa recenzez…Nikki Beach ? Ati auzit de brandul asta ? Probabil ca nu. Parfumurile lui nu sunt indexate de Fragrantica si sunt total necunoscute, dar nu as zice ca este vreo paguba. Nikki Beach  este o companie americana din Miami care, incepand de prin 1997-1998, si-a deschis cluburi exclusiviste pe plajele fitoase din lume. Detine si hoteluri si cluburi de noapte. Din 2010 s-a lansat si in producerea cosmeticelor si parfumurilor.
A lansat cateva parfumuri (4-5) pana acum, printre care si acest  Private Party for Her. Sunt parfumuri ieftine, de 10-20 de lire/100 ml. Private Party este un floral fresh, dulceag, foarte usor si destul de apos. Incepe cu citrice foarte slabe si continua cu un miros de frezie, ulterior amestecat cu heliotrop care-l face cremos. S-ar putea sa aiba si ceva nuca de cocos. Imi miroase si a spirt sanitar. Se incheie cu note lemnoase. Totul este chimie, nici nu era de asteptat altceva la pretul asta. Nu stiu, poate ca este de acceptat la 15-18 ani vara, la mare, la un party, dar mie, cu siguranta, nu imi spune nimic. Oricat de ieftin este un parfum, eu zic ca nu trebuie cumparat dupa acest criteriu. Cu 50-60 de lei mai bine iti cumperi un decant de 10-15 ml de parfum bun, care te face fericita.

Numele parfumului: Private Party for Her
Casa: Nikki Beach        
Concentratie: EDT
An de aparitie: 
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: citrice, bergamota
note de mijloc: frezie, heliotrop
note finale: note lemnoase

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj redus
Persistenta: in jur de 2 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare :  3/10


Un comentariu:

  1. Ai dreptate, Hertha. Ca de obicei, de altfel. Am primit si eu un esantion si pe pielea mea miroase a Carmol. Buah!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.