Pagini

Faceți căutări pe acest blog

19 iunie 2014

Jardin d’Interdit-Givenchy


Jardin d’Interdit aduce aminte prin flacon de un parfum mai vechi al casei Givenchy numit Fleur d’Interdit, lansat in 1994. Parfumul incepe cu un miros foarte apos si transparent de fructe piperate.
N-am ajuns la performanta de a identifica fructele din lista oficiala.Ulterior se instaleaza un miros, la fel de apos, floral. Dintre flori doar pe cea de maces imi pare ca o simt. Mirosul este foarte slab si ma minunez ca Givenchy este producatorul acestui parfum. Ceaiurile de la Elizabeth Arden sunt opulente in comparatie cu acest parfum. Nu mai discutam despre siaj si longevitate caci nu are rost. Dezamagitor ! Si un parfum pentru copii are mai multa consistenta. Culmea este ca l-am cumparat ghidandu-ma dupa recenziile pozitive de pe Fragrantica. Si am jurat ca nu ma mai iau dupa ele...

Numele parfumului: Jardin d’Interdit
Casa: Givenchy  
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2006
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: kiwi, merisor, para
note de mijloc: trandafir, coacaze rosii, floare de maces, camelie
note finale: santal, heliotrop, orhidee

Aprecieri personale
Intensitate: mica, fara siaj
Persistenta: de scurta durata, mai putin de o ora
Flacon:  vezi fotografia

Evaluare :  2/10 

4 comentarii:

  1. Imi pare rau ca l-ai cumparat si te-a dezamagit. L-am vazut si eu, la un moment dat am fost tentata sa-l cumpar, dar m-am razgandit. De altfel acum sunt in repaus am zis ca ma mai linistesc putin cu cumparatul asa ca de 2 saptamani nu am mai cumparat nimic dar am testat cateva superbe. Acum ordinea la achizitii s-a schimbat si pe lista a aparut pe langa Oros, Teint de Neige si Honour de la Amouage, Calypso si J'adore L'or. Acum astept sa treaca luna caci mi-am promis ca nu iau nimic luna aceasta si sper ca la sfarsitul ei sa-mi fac cadou NUMAI UNUL dintre ele. Acum imi este foarte greu sa aleg caci le iubesc si le vreau pe toate la fel de mult. Ramane de vazut care va fi castigatorul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt toate frumoase, Amira, dar si scumpe. Eu te-as sfatui sa cumperi pentru Teint de Neige un decant de 10-15 ml. 100 de ml nu-i consumi nici in 10 ani caci este un parfum foarte tare. Eu am vandut 70 ml din 100 tocmai din acelasi motiv. J'Adore L'Or este superb, dar este un parfum de seara. Trebuie sa te gandesti cate ocazii vei avea sa-l porti. Calypso as putea sa-ti dau eu un decant. Daca ar fi dupa mine, eu as cumpara Honour caci este un parfum usor de purtat, merge si ziua fara probleme si il gasesti la 6 milioane in cel putin 3 locuri. Si asa reduci considerabil lista si micsorezi cheltuiala..

    RăspundețiȘtergere
  3. Fleur d'Interdit a fost unul din marile mele crush-uri in materie de parfum, prin 2000 cred. Apoi s-a discontinuat si nu l-am mai gasit. Fleur seamana bine cu Burberry Weekend, insa acela e mai vulgar si mai simplut, plus ca eu nu port Burberry nici moarta, din snobism.... in fine, am tanjit dupa Fleur ani de zile si mi-as fi dorit sa gasesc atunci acest flanker. Jardin d'Interdit este o editie pe care Givenchy a scos-o numai pt duty free si aeroporturi, ei fac asa la fiecare an si toate acele parfumuri sunt f slabute si usurele. Un air d'escapade e la fel, nici nu zici ca e parfum, e mai mult apa. Probabil aoro a gasit vreun lot cine stie pe unde. Imi trezeste nostalgia de Fleur, acest parfumel, cu toate ca eu nu ma intorc niciodata la parfumurile pierdute ale trecutului, ca am vazut ca nu imi mai dau satisfactie, poate din reformulare, poate din schimbarea gustului meu. Asa am patit si cu Venezia Biagiotti, este purtabil, dar pt mine si-a pierdut magia. Eu nu sunt deloc o practica, mai mult visez cu ochii larg deschisi, dar am hotarat sa privesc, parfumistic vb, tot inainte, ca la pionieri. Cu exceptia lui Kenzo Amour, Hypnotic Poison, Addict si inca vreo maxim alte doua, cand consum parfumul nu ma mai intorc la el.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu a ramas fidela doar lui L'Air du Temps. Nus-a schimbat mult, dar probabil ca s-a schimbat cate putin de la editie la editie. Avandu-l in permanenta , nici nu mi-am dat seama de schimbare. Azi, insa, am primit un flacon gol din acest parfum, un flacon superb de prin anii 80. El mai miroase inca foarte bine a parfum si este, intr-adevar, mult mai finut si aristocratic decat cel de azi. Pe cele trei enumerate de tine mai am mult pana sa le termin,dar nici eu nu cred ca as renunta la ele daca le-as ispravi. Sunt foarte decorative pentru o femeie si le recomand din toata inima de cate ori am ocazia.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.