Pagini

Faceți căutări pe acest blog

19 iunie 2014

My Couture-Givenchy



Am cautat mult parfumul asta, dar nu l-am gasit pe nicaieri. Cred ca este un parfum intrerupt si ma mir ca Aoro a pus niste esantioane in vanzare in conditiile in care parfumul lipseste din magazin. L-am cautat pentru ca, avand un flacon identic cu Hot Couture ca forma, ma asteptam  sa gasesc in el un parfum de aceeasi calitate. E bine ca am cumparat un esantion caci am eliminat o frustrare.
Parfumul incepe cam ascutit (asta ca sa nu zic isteric) si acru, cu coacaze. Mi se strepezesc dintii de la el si parca imi sunt zgaraiati creierii. Noroc ca, in scurta vreme, parfumul se mai indulceste si rotunjeste.  Devine un floral-fructat, dar cu flori foarte palide, dominate de coacaze. Nu pot recunoaste decat o iasomie anemica, lipsita de sarm. Unde or fi  frezia si lacramioara ? Nu se stie ! Moscul ii da o textura cremoasa, chiar grasa  si cam muradra. Mirosul este foarte slab, dupa jumatate de ora nu mai simti mare lucru din parfum. Nu este nicio pierdere ca a fost intrerupt caci este tare nereusit. Bine ca nu l-am luat si pe asta pe netestate ca luam o plasa de zile mari.

Numele parfumului: My Couture
Casa: Givenchy  
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2003
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: coacaze negre, frezie
note de mijloc: iasomie, lacramioara
note finale: mosc, migdala

Aprecieri personale
Intensitate: sub medie, siaj foarte slab
Persistenta: 2-3 ore
Flacon: vezi fotografia

Evaluare : 3/10  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.