Pagini

Faceți căutări pe acest blog

23 iunie 2014

Calypso-Robert Piguet




Iata un parfum de care m-am indragostit! Inca de la inceput Calypso este plin de feminitate.
Incepe cu citrice dulcege, amestecate cu geranium. Deocamdata este un fresh opulent, dar moale si cremos. In notele de mijloc este un pudrat floral, cu nota dominanta de trandafir. Este un trandafir foarte special, roz, usor zaharisit, foarte dulce, dar subtil si gratios. Este pudrat datorita faptului ca este mixat cu iris, mai pastrand,  insa ,si o tenta de geranium. Geraniumul merge la fix cu trandafirul, este intr-o sinergie perfecta cu el, dandu-i suplete si transparenta. Ai impresia ca a picat din cer, de la zei, o pulbere fina de trandafir. Super feminin, gratios si rafinat. Siaj are exact cat ii trebuie ca sa nu devina insolent, ca la carte, lungimea unui brat in jurul purtatorului. Patchouli si ambra il implinesc, il fac catifelat si senzual. Pielea este aproape insesizabila, o nota usoara, finuta. Pentru gustul meu este un pic prea dulce, dar il accept asa cum este caci are o vraja speciala. Este un parfum frumos, feeric chiar, usor de purtat,care are, indubitabil, vocatia succesului. Cu siguranta l-ar fi ademenit pe Ulise si i-ar fi intrerupt calatoria spre Ithaca. Parfumul are marele atu ca este purtabil si ziua si seara, in toate anotimpurile, mai putin vara.  Merita sa-l incercati, aproape sigur va va prinde in mreje.



Numele parfumului: Calypso
Casa: Robert Piguet      
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2010
Creator:  Aurelien Guichard
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: mandarina, geranium
note de mijloc: trandafir, iris
note finale: patchouli, ambra, piele de caprioara

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta: in jur de 5-6 ore
Flacon: standardul casei
Evaluare : 10/10


4 comentarii:

  1. Pe mine m-a vrajit din prima zi acest parfum. Imi place la nebunie! Nu prea sunt de acord cu parfumul semnatura, dar daca ar fi sa aleg un singur parfum pentru tot restul vietii, acesta ar fi Calypso. In ziua in care l-am testat am primit si complimente de la sotul meu care nu observa aproape niciodata ce parfum port cu exceptia lui Jimmy Choo, care lui ii place la nebunie. Bine ca l-am descoperit pe Calypso si ii place si lui ca incepuse sa-mi fie cam rau de la Jimmy Choo.
    Ziceai ca nu prea merge vara? Cred ca merge seara din cand in cand chiar si vara. Cel putin eu o sa ma rasfat cu el si in lunile de vara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Seara merge chiar si vara, dar nu pe canicula mioritica. Se evapora foarte repede pe caldura si pierzi vreo doua ore din parfum. Apoi este si cam dulce pentru o zi caniculara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca s-au pierdut cumva ambele comentarii lasate, imi pare rau, nu le pot repeta fiindca au fost scrise spontan, din tot sufletul si n-as mai gasi acum cuvintele acelea... Unul la Diorissimo, altul la "oh,lola", postare care m-a facut sa rad cu lacrimi si suspinuri...
    Deci esti o minune de om, m-ai rasfatat cu postarile tale absolut minunate, de ieri, de cand te-am descoperit sunt uimita si fericita de tine si-ti multumesc tare mult! Pare ca suntem cam de aceeasi varsta, poate si de-asta ne asemanam ca gusturi, desi eu n-am habar de nimic in domeniul parfumurilor, de care sunt insa fascinata si uite ca te-am gasit pe tine ca sa-mi risipesti ceata... Si pentruca sunt tot in cautarea parfumului in care sa ma regasesc cum m-am regasit in Diorissimo-ul anilor '80, pentruca tu zici ca e de 10 acest parfum, o sa-l comand! Iti multumesc din nou tare mult, te voi citi cu mare, mare bucurie in continuare, Hertha draga!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Maria. Ma bucur ca am o prietena noua. Si mie mi se intampla sa-mi mai piarda din comentarii. Cel mai bine este sa-l copiezi cand il termini si, daca nu ti-l inregistreaza, il adaugi inca o data . Calypso este superb, sper sa-ti placa. Diorissimo din anii 80 era foarte frumos, pacat ca l-au mutilat la reformulare. Am un mic decant din el, dar nu a fost bine pastrat, si-a mai pierdut din note. Se vede si dupa culoare ca nu a stat unde trebuia, este chihlimbariu la culoare.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.