Pagini

Faceți căutări pe acest blog

15 iunie 2014

Crystal Noir-Versace


Seria Cristalelor de la Versace nu m-a atras niciodata. Adevarul este ca mi se par hidoase flacoanele cu busoanele lor supradimensionate si poate si ele mi-au diminuat interesul pentru licorile din interior. Crystal Noir are, in general, recenzii bune, fiind considerat de unii senzual pana la erotic, de altii tonic si balsamic. L-am incercat in magazin in mai multe randuri, dar nu m-a ispitit nicio clipa. Am zis ca a fost prea superficiala testarea, asa ca am cumparat un esantion. Parfumul are un inceput si un traseu original, dar deloc apetisante. Notele de varf sunt dominate de un piper cremos, lipsit de suplete, fara a fi insa greu sau dens. Gardenia obtinuta prin tehnologia head space este destul de firava, dar e singurul lucru bun din acest parfum. Ea are o tenta usor buruienoasa, dar coloreaza putin in verde acest parfum si-i da nitica viata. Combinarea  gardeniei cu nuca de cocos imi pare, insa, fatala, caci cocosul, impreuna cu moscul, fac parfumul mai mult decat cremos, uleios si chiar murdar. Parfumul este lipsit de lumina, de stralucire, de transparenta, de finete, fiind o licoare terna si somnolenta.Daca as intalni acest miros la un ulei de masaj sau la o alifie tamaduitoare, l-as accepta, dar mi se pare desuet la un parfum. Parfumul nu numai ca nu ma atrage, dar mi se pare de-a dreptul indigest (spun indigest ca sa ma exprim elegant si sa nu folosesc cuvantul gretos).

Numele parfumului: Crystal Noir
Casa: Versace     
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2004
Creator:  Antoine Lie
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: ghimbir, cardamom, piper
note de mijloc: floare de portocal, gardenie, bujor, nuca de cocos
note finale: mosc, santal, ambra
Flacon: vezi fotografia

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj redus
Persistenta: destul de longeviv
Evaluare : 5/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.