Pagini

Faceți căutări pe acest blog

21 iunie 2014

Femme Rochas-Rochas





Parfumul dateaza din 1943, fiind semnat de celebrul Edmund Roudnitska. In 1989 el a fost reformulat de Olivier Cresp si banuiesc ca aceasta varianta este cea pe care o gasim azi prin magazine. Parfumul este un chypre- fructat, aldehidic. Este un parfum dificil pentru mine, si, de ar fi sa aleg intre el si Madame Rochas, cu siguranta l-as alege pe cel de-al doilea. Lumea il aseamana cu Mitsouko, mie imi pare mult mai prietenos si mai cald decat acesta din urma.
Totusi, este foarte aspru si amarui desi partea de inceput este dominata de fructe. Lumea vorbeste de pruna si piersica. Or fi avand nasuri mai bune, eu nu simt nicio pruna, dar simt un pronuntat miros animalic. Singurul fruct pe care il simt este caisa, dar in notele finale. Din partea florala, de mijloc, iar nu simt nicio floare in chip special, in schimb simt multa piele. Parfumul are si mult muschi de stejar. Vanilia aia din notele finale cred ca este o inventie, nu exista. Stau si ma minunez cati admiratori mai are parfumul. Eu nu as mai putea purta asa un parfum. Este foarte retro, dificil. Mie imi miroase a pantofi noi pomadati cu Miss Dior. Nu-mi pare a avea mari performante nici ca siaj, nici ca longevitate, dar este de inteles caci este EDT. Insasi intensitatea scade dramatic pe parcursul evolutiei sale, ceea ce nu este rau din punctul meu de vedere. Este un parfum matur, bun pentru cei cu bila si ficat sanatoase. Cu siguranta nu este visul meu de parfum, iar afirmatiile ca ar fi senzual ma fac sa zambesc. Eu cred ca-i un parfum de alungat barbati. Si Tocade si, mai ales, Madame Rochas sunt mult mai bune si mai usor de purtat.

Numele parfumului: Femme Rochas
Casa: Rochas     
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1943, reformulat in 1989
Creator:  Edmund Rudnitska/Olivier Cresp
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: piersica, pruna, caisa, scortisoara, bergamota, lamaie, lemn de trandafir 
note de mijloc: rozmarin, garoafa, trandafir, iasomie, ylang ylang, iris, cuisoare
note finale: piele, ambra, patchouli, muschi de stejar, benzoin, mosc, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: initial cam opulent, ulterior intensitate medie
Persistenta: 3-4 ore
Flacon: realizat de Marcel Rochas, vezi fotografia
Evaluare :  5/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.