Pagini

Faceți căutări pe acest blog

11 august 2014

Ambra Nobile-Nobile 1942


Ambra Nobile face parte din colectia unisex a casei Nobile 1942, fiind un parfum care se aseamana cu multe alte parfumuri pe aceeasi tema, motiv pentru care este greu recognoscibil. Se remarca, totusi, prin cateva caracteristici care o individualizeaza cat de cat: este puternica si foarte aspra, cu iz alcoolic, citrica si foarte putin indulcita.
Mie imi pare un parfum masculin, foarte greu de purtat de o femeie. In prima faza se simte foarte bine bergamota, ulterior apare in combinatie un patchouli foarte camforat pus, dupa parerea mea, in supradoza. El face parfumul dificil de purtat, ii da un aer vetust si-ti aduce aminte de parfumuri tari din secolul trecut. Singurul rasfat in parfum sunt boabele de tonka (sau cumarina) care mai rotunjesc din asperitatile parfumului. Nu stiu de ce unii il gasesc prafos, eu il percep ca pe un parfum usor umed, parca face condens pe mana mea. Din punctul meu de vedere, parfumul devine placut dupa o ora, cand patchouli isi pierde din intensitate si-si dezvaluie latura lui senzuala, parfumul devenind realmente balsamic. Eu nu as cumpara parfumul pentru ca nu-l pot duce, e prea tare si lipsit de feminitate, dar barbatii l-ar putea incerca. Parerea mea este ca, la fel ca la alte parfumuri ale casei, este exagerat de mare doza de materie parfumata. Persistenta este destul de buna, siajul multumitor. Este un parfum exclusiv de iarna.

Numele parfumului: Ambra Nobile
Casa: Nobile 1942
Concentratie: EDP
An de aparitie:  2010
Creator: Marie Duchene
Gen: unisex
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, ambra, neroli
note de mijloc: imortele, cistus labdanum, patchouli
note finale: vetiver, santal, cedru, boabe de tonka

Aprecieri personale
Intensitate: opulent, cu siaj destul de bun
Persistenta: longeviv, in jur de 6 ore
Flacon: standardul colectiei unisex
Evaluare : 8/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.