Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 august 2014

Lady Caron (2014)-Caron


Lady Caron in hainute noi, adica parfumul lansat in 2014, pare a fi, potrivit notelor, identic cu cel din 2000, creat de Richard Fraysse.
N-am gasit recenzii la cel nou, dar cel vechi , desi are putine recenzii, este laudat. Ceea ce simt eu in parfumul acesta (si este o mostra oficiala Caron) nu se potriveste nici cu comentariile, nici cu notele parfumului. Debutul parfumului este o combinatie de piersica destul de placuta (pufoasa) cu neroli, dar parfumul are un miros batranesc si este foarte auster. Sobrietatea lui te ingheata. Mirosul batranesc este unul pe care l-as asocia cu drojdia uscata. Desi toata lumea vorbeste de flori, in primul rand de tuberoza, eu nu simt nici tuberoza, nici trandafir, nici magnolie, nici iasomie. Doar acel miros de piersica si drojdie, piersica devenind nu numai plictisitoare , dar si tot mai urata. Banuiesc ca mirosul asta secundar vine de la licheni, nu stiu. Parfumul nu are nicio dulceata, ba chiar e usor acru-amarui. E rece precum o reptila si mi se face piele de gaina de la el. Acelasi sentiment l-am mai avut si cu alte prilejuri, cand am probat parfumuri ale acestei case. Cu prima ocazie am sa probez si varianta veche, aceasta actuala este foarte urata. Daca esti foarte sobru…nu pui parfum pe tine, la ce foloseste mirosul asta de drojdie uscata ? Nu are siaj, ceea ce este foarte bine in cazul de fata.

Numele parfumului: Lady Caron
Casa: Caron        
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2014 ( 2000)
Creator: Richard Fraysse
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: neroli, magnolie, iasomie
note de mijloc: piersica, zmeura, trandafir, tuberoza
note finale: muschi de stejar, santal

Aprecieri personale
Intensitate: medie, fara siaj
Persistenta: nu stiu
Flacon: flaconul standard al casei (2014)
Evaluare :  4/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.