Pagini

Faceți căutări pe acest blog

2 octombrie 2014

Mimmina Blue vintage-Mimmina


Trebuie sa recunosc ca pana azi nu am stiut ca exista un brand de cosmetice italian numit Mimmina, care, incepand din 1971, a produs si cateva parfumuri, foarte putine la numar. Abia anul trecut el s-a relansat pe piata cu cateva parfumuri  noi, florale.
Multumita Manuelei, am avut ocazia sa miros Mimmina Blue, un parfum vintage lansat, cred, in 1993. Parfumul e cazat intr-un flacon foarte zvelt si elegant, de culoarea cobaltului, care iti aduce aminte de flacoanele parfumurilor Bourjois. Este un parfum tare ciudat care nu-mi seamana cu nimic, deci putem spune ca este creativ. Are foarte putine recenzii desi s-a purtat in anii 90’. Inceputului este si neasteptat si cam uratel. Are o bergamota murdara si pepene. Nu-mi pare cea mai fericita combinatie. Este aspru, tenebros, chiar gotic, cu miros de vechi. De acolo, din vagauna lui, incepe, dupa vreo cateva minute, sa emane nitica caldura si dulceata si sa-si dezvolte partea florala. Este si ea cam ciudata. In notele oficiale sunt trecute trei flori : violeta, tuberoza si iasomia. Combinatia asta a mai intalnit-o in multe parfumuri, dar niciodata n-au mirosit in felul asta. Cea care domina in mod clar este violeta, dar e o violeta baritonala, care are un aer animalic si usor murdar. Ai zice ca este un parfum de violeta imbibat intr-o geanta de piele. Nu e un miros urat, doar ca e cam straniu. Simt si niste note verzi care-mi seamana cu mirosul frunzelor de violeta. Moscul da consistenta parfumului si il face usor cremos. Partea finala are aproape numai mosc si imi pare- nu este adevarat !- un mosc autentic. Nu seamana cu moscul de sinteza din prezent. Posibil ca el, amestecat cu violeta, sa-mi fi dat impresia de ceva animalic, acel miros pe care eu l-am asociat cu pielea. Sfarsitul incununeaza opera si sfarsitul e tare frumos si cald si bland. Parfumul, cu siguranta, nu a fost rau si a avut o personalitate bine conturata. Cred ca el si-a mai pierdut din calitatile initiale caci in flacon mai este doar putin parfum si contactul cu aerul numai bine nu i-a facut. Ce sa spun ? Imi pare rau ca nu m-am intalnit cu el cand eram mai tineri amandoi, mai ales ca, teoretic, am fi avut ocazia. Nu stiu daca se nastea o dragoste mare, dar cred ca l-as fi purtat caci imi plac ciudateniile.

Numele parfumului: Mimmina Blue
Casa: Mimmina   
Concentratie: EDT (?)
An de aparitie: 1993 ( ?)
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: pepene, bergamota
note de mijloc: tuberoza, violeta, iasomie
note finale: santal, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj redus
Persistenta:
Flacon: vezi fotografia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.