Pagini

Faceți căutări pe acest blog

25 decembrie 2014

Homme Elegant-Fragonard



Am avut doar un servetel parumat pentru acest parfum, asa ca nu stiu cat de bine am reusit sa-i surprind esenta.
Pe servetel predomina nota de bergamota destul de multa vreme, parand un parfum foarte citric. Pe piele este cu totul altfel, se simt bine in notele de varf bergamota si cardamomul, dar in notele de mijloc parfumul capata o textura tare ciudata pentru un parfum masculin caci devine usor pudrat. In plus este si cam dulce, drep pentru care imi pare tare efeminat. In notele de mijloc este si cam sintetic, banuiesc ca are ambroxan sau un alt produs de sinteza care ar fi ceva intre ambra si cedru. Este foarte liniar si cam plictisitor, ramanand  neschimbat ore in sir. Lista notelor de pe Fragrantica nu stiu de unde este preluata caci are note care nu apar pe esantionul oficial pe care l-am primit de la Fragonard. In chip clar, nu are nicio urma de pepene sau de iasomie.  E drept ca nici menta, pomenita de lista Fragonard, nu prea este de gasit. Nu stiu de ce este caracterizat de unii ca un parfum sport caci nu este, dar nici elegant nu-mi pare. Poate un pusti de 20 de ani il gaseste apetisant caci azi se poarta masculinele dulci, dar mie imi pare, desi are note masculine, mult prea dulce si pudrat pentru un parfum masculin.

Numele parfumului: Homme Elegant
Casa: Fragonard  
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2014
Creator: 
Gen:  masculin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamot,cardmom, menta
note de mijloc: tamaie, cedru
note finale: iris, patchouli, vetiver

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 5-6 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 5/10   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.