Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 decembrie 2014

Unt pentru masaj


Mi-am cumparat de curand un « bol chauffant cosmetique » de la Aroma Zone si tot voiam sa-l probez. Cum cam am de toate prin casa, mi-am smucit creierii si, in final, am zis sa fac un unt de masaj. Bolul e foarte simpatic si te scuteste de procedeul bain-marie pentru topirea unturilor si incalzirea ingredientelor. Are un ibricel cu doua pliscuri, asa ca poate fi folosit si de dreptaci si de stangaci si un buton cu doua pozitii pentru reglarea temperaturii. Volumul lui nu e mare, dar este suficient pentru cosmeticele si produsele de ingrijire pe care le faci in casa.
Untul a iesit destul bine. Este facut din ulei de migdale, unt de shea, unt de cacao, un strop de unt de palmier, squalane de masline, ceara de soia si ceara de albine.Culoarea portocalie i-a dat-o untul de palmier. Pentru miros am folosit ulei esential de citronella si de portocala dulce si un parfumant natural de flori de vanilie. Drept conservant am pus vitamina E. Pentru fite, ca fara fite nu se poate, i-am adaugat putina mica alba si mica noisette. Toate ingredientele provin de pe Aroma Zone si Elemental. Catifeleaza frumos pielea si ii da putina stralucire. Eu il folosesc mai mult pentru maini si zona gatului, dar poate fi folosit dupa dus pe intreg corpul. Cand nu-l folosesc, il tin la frigider caci e prea cald in baie. In contact cu temperatura corpului se inmoaie. Mi-ar fi placut sa pot sa-i dau forma unui galet, care s-ar fi mulat mai bine pe piele, dar n-am avut o forma de turnare adecvata. E singurul cusur pe care il gasesc, dar desigur ca, prin utilizare repetata, se vor atenua zonele colturoase.


2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.