Pagini

Faceți căutări pe acest blog

31 ianuarie 2015

Essence Aromatique-Bottega Veneta



Essence Aromatique are recenzii bunicele  chiar daca este doar o apa de Colonia, motiv pentru care asteptarile mele erau mari. Sunt, insa, dezamagita de mirosul parfumului.
Imi pare foarte contradictoriu. Primele note, tipice unei ape de Colonia, invazive si efervescente, sunt foarte proaspete. Este vorba de un amestec de bergamota cu coriandru. Bergamota paraseste rapid scena si parfumul se transforma intr-un aromatic bland, caldut si dulceag. Nu simt deloc vreo floare, nici urma de trandafir, simt doar coriandru peste care se aseaza un strat de pudra de vanilie. Treptat se insinueaza santalul care va ocupa  practic intreg parfumul. Pathcouli nu simt. Parfumul este catalogat ca unisex, dar mie imi pare total masculin. Desi imi place de obicei santalul, de data asta nu ma multumeste. Sunt sigura ca este un santal de sinteza, prea dulce si lenes, cu o nuanta usor animalica. In afara de dulceata si moliciune nimic nu-mi pare feminin, nici barbatilor nu l-as recomanda caci este prea lipsit de nerv. Este longeviv pentru o apa de Colonia, dar fara prea mare folos. Mie nu-mi place coriandrul nici in mancare, darmite in parfumuri, iar santalul din parfumul asta imi produce o usoara senzatie de greata. Vad ca multi il recomanda ca parfum de vara, chestie care ma uimeste caci este un parfum cald si destul de dulce, se potriveste mult mai bine unui anotimp mai rece, probabil toamna.

Numele parfumului: Essence Aromatique
Casa: Bottega Veneta   
Concentratie: EDC
An de aparitie: 2014
Creator: 
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, coriandru
note de mijloc: trandafir, boabe de tonka, vanilie
note finale: santal, patchouli

Aprecieri personale
Intensitate: redusa, siaj redus
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: vezi fotografia

Evaluare :  6/10 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.