Pagini

Faceți căutări pe acest blog

9 ianuarie 2015

Pure Gold-Montale




Parfumul este atractiv si ca nume si ca ingrediente caci, desi are mosc, pare a iesi din tiparul casei si a fi mai european. Pe mine m-a atras in special promisiunea de a-mi oferi caisa care, desi este un fruct banal, este destul de putin cultivat ca nota in parfumuri. Existau si asigurari prin recenzii ca acest fruct s-ar simti foarte bine, existand nasuri rafinate care-i descopereau si puful si coaja si nectarul.
Acum, dupa ce mi-am hranit si potolit curiozitatea, imi pare cam rau ca am dat banii pe esantion. Parfumul nu este rau, este purtabil, dar, ca sa ma joc de-a rimele, uitabil. In esenta ar fi un floral-fructat. Dintre flori se simte mai mult neroli, iasomia fiind greu depistabila. Fructele sunt, in primul rand, citricele, a caror coaja usor intepatoare se simte destul de multa vreme. Caisa, se simte, dar mult mai putin si daca n-ar fi fost trecuta in note, poate ca nu as fi depistat-o. As fi zis doar ca e un parfum fructat. Moscul ii da o textura ciudata acestui parfum care de fapt este un fresh, adica il face cremos si confuz. Tot el prelungeste viata florilor si fructelor caci le acopera bine si le intarzie mult evaporarea. Eu simt notele citrice foarte multa vreme, ceea ce este ciudat caci ele sunt note efemere atunci cand sunt naturale. Rezultatul final este un floral-citric moale si confuz, dar destul de prietenos. Are mai mult miros de crema de corp decat de parfum. Ar fi galben-portocaliu la culoare, dar nicidecum auriu, adica nu straluceste deloc. Vanilie nu simt, iar parfumul imi pare foarte putin ofertant olfactiv. De probat, dar eu zic ca a fost mult supraevaluat si ca nu prea miroase a nisa. Esantionul este de pe Aoro, dar poate ar trebui sa miros parfumul si in Maison Elysee caci in Romania este plin de Montale care nu sunt facute la Paris, ci in Emirate.

Numele parfumului: Pure Gold
Casa: Montale     
Concentratie: EDP
An de aparitie: 
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala: neroli, citrice, flori de portocal, caisa, patchouli, vanile, mosc.

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 5-6 ore
Flacon: standardul casei, din aluminiu, de culoare aurie
Evaluare : 6/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.