Pagini

Faceți căutări pe acest blog

10 ianuarie 2015

Vrajeala cu lichidarile de stocuri la parfumuri



In Occident, in ianuarie, imediat dupa sarbatori, incep ieftinirile. In Germania faci cumparaturi profitabile ca pret in ianuarie si iti poti permite sa cumperi o pereche de cizme la care doar ai visat caci erau inainte 399 de euro, iar ulterior 199. In Romania, in magazinele online de parfumuri, majoritatea promotiilor si ieftinirilor reprezinta un fel praf in ochii lumii. Dupa Elephant.ro care ne-a amagit inainte de sarbatori cu false reduceri de preturi, lectia a fost invatata si de alte magazine online. Fxfashion si-a propus lichidarea de stocuri sub sloganul «  totul trebuie sa dispara ». Dar, ma intreb eu, cum ar putea sa dispara cand totul este o minciuna incredibila si asa-zisa lichidare si ieftinire urmeaza dupa o umflare pana la explozie a preturilor. Ieftinite, parfumurile sunt mai scumpe decat in Sephora, Marionnaud sau Douglas. Sa vedem cateva exemple doar :

Tom Ford-Black Orchid 100 ml- 999 lei-ieftinit la 920 lei (488 lei pe Aoro)
Serge Lutens- Santal Majuscule-552 lei-ieftinit la 364 lei (309 lei pe Crisalis)
Guerlain- Samsara-100 ml-736 lei-ieftinit la 375 (222 lei pe Aoro)
Dolce&Gabbana-Light Bleu-562 lei-ieftinit la 395 lei (175 lei pe Aoro)
Guerlain Idylle-736 lei-ieftinit 494 lei (189 lei pe SensoDays)
Serge Lutens-Vitriol d’Oeillet-685 lei- ieftinit la 500 lei (219 pe parfumu.ro)


Exemplele sunt nesfarsite, practic fiecare ieftinire este o minciuna. Sunt fara rusine, ei cred ca suntem imbecili sau extraterestri si ne pot pacali. Asta este respectul fata de client in Romania!

2 comentarii:

  1. pe cativa tot prind, ma gandesc. altfel n-ar practica metoda :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Prind poate caci reducerile par a fi tentante, dar un om care isi cumpara consecvent parfumuri cam stie preturile. Eu am conturi la toate magazinele online de parfumuri, dar cand dau peste un magazin de felul asta imi rad contul. Nu mai vreau sa vad un mesaj promotional de la ei. Oricum Elefantul m-a asasinat timp de o luna cu mesajele, a fost destul. Deja este agresivitate forma asta de reclama zilnica si au un tupeu de lacheu cu minciunile lor.
    .

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.