Pagini

Faceți căutări pe acest blog

7 februarie 2015

Fleurs d’Hiver/Winter Flowers-Kenzo




Este destul de ciudat ca parfumul , care are note oficiale destul de diferite de ale variantei Flower princeps, creata de Alberto Morillas, pastreaza destul de mult din ADN-ul parfumului initial.
Este mai putin dulce, este doar dulceag, fiind insa, in acelasi timp, si cremos si usor verde. In introducere are citrice, dupa care, foarte rapid, intra in scena florile. Desi vad ca este listata doar frunza de violeta nu si violeta, parfumul are, indubitabil, ionone care se impletesc cu trandafirul. Nuanta verde este data de mimoza si frunzele de violeta. E un parfum usor de purtat, tandru, numai ca mie nu-mi evoca  nicidecum iarna si l-as purta cu mai mare placere toamna. E drept, degaja caldura, chiar cred ca are niste note ambrate desi nu sunt listate, dar notele verzi il fac purtabil, dupa parerea mea, mai degraba toamna. Este un parfum frumos, dens, feminin, cu siaj respectabil. Are ingrediente de calitate si puse fara economie. Chiar daca am Flower si chiar daca ii seamana, mi-a fost greu sa mi-l refuz caci eu iubesc casa Kenzo si pot spune ca rar m-a dezamagit.

Numele parfumului: Fleurs d’Hiver/Winter Flowers
Casa: Kenzo       
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2008
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: mandarina, frunza de violeta
note de mijloc: trandafir, camelia
note finale: patchouli, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, cu siaj frumos
Persistenta: 5-6 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare :  8/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.