Pagini

Faceți căutări pe acest blog

4 martie 2015

Eau Sans Pareil-Penhaligon's


Parfumul face parte din  colectia antologica Pehaligon’s care vrea sa memoreze vechi creatii ale casei, care au fost reorchestrate mai mult sau mai putin. In cazul de fata este vorba de un parfum din 1988 care a fost reactualizat de Betrand  Duchafour in 2011.
Asteptarile mele de la casa Penhaligon’s nu au fost prea mari caci m-a dezamgit de foarte multe ori, dar de la Duchafour parca ma asteptam la altceva. Exista o mare controversa cu privire la categoria de sex a parfumului. Penhaligon’s spune ca ar fi un parfum feminin. Fragrantica il indexeaza ca parfum masculin, iar consumatorii zic cand una, cand alta. Eu n-am descoperit in el absolut nimic feminin desi intre note sunt multe flori. Poate doar cam multa dulceata pe alocuri. Mie mi se pare un parfum old school, care aduce cu apele de Colonia folosite de barbatii dupa barbierit prin anii 70-80’. Incepe impetuos si dens, cu o mare bogatie de citrice, dulce-amarui. Se cam indulceste in scurta vreme si devine un amestec haotic de note de sinteza si de note naturale care au un miros ce-mi aduce aminte de o drogherie comunista de pe vremuri. Ai zice ca parfumul asta nu are nicio tema, niciun fir calauzitor si ca s-au amestecat laolalta 2-3 parfumuri neizbutite ca sa nu fie aruncate la gunoi. Printre ele un London Burberry si vreo doua parfumuri de la Mirajul nostru autohton. In afara de neroli eu nu pot sa disting nicio nota florala desi in lista oficiala sunt foarte multe. E asa un talmes- balmes cum rar am vazut. Dulceata dispare, ramane o licoare rece, care miroase a parfum sapunos, a de toate si a nimic. Vad ca multi il lauda, dar eu il gasesc lipsit de farmec si de rafinament. Imi miroase ieftin. Ca femeie, nu l-as purta nici de ar fi unicul din garderoba. Ca barbat, poate l-as folosi ca dezinfectant dupa barbierit desi nu-ti ofera o satisfactie mai mare decat spirtul medicinal. Daca as fi fost Duchafour, nu l-as fi semnat niciodata.

Numele parfumului: Eau Sans Pareil
Casa: Penhaligon’s       
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2011
Creator:  Betrand Duchafour
Gen: feminin ? masculin ? unisex ?
Descriere oficiala:
note de varf: adehide, neroli, mandarina, bergamota, kumquat, zmeura, ananas, chiparos, piper roz, tagetes
note de mijloc: iasomie, trandafir bulgaresc, lacramioara, iris, ylang ylang, flori de portocal, lemn dulce, cuisoare
note finale: patchouli, vetiver, cedru, mosc, vanilie, labdanum, benzoin, ambra

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, dar cu siaj redus
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare :   4/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.