Pagini

Faceți căutări pe acest blog

23 aprilie 2015

Still Life-Olfactive Studio


Am probat in 2013 toate parfumurile brandului Olfactive Studio, pe atunci doar 5, intre timp s-au mai adaugat doua, care mi-au ramas necunoscute. E drept ca le-am incercat doar pe blotter si cam multe deodata, dar speram sa selectez dintre ele macar unul care sa ma ademeneasca. Totusi, nu m-a incantat niciunul, drept urmare nici nu mi s-a intimparit in memorie niciunul.
L-am reluat de curand pe Still Life. Parfumul are un inceput gen mainstream, cu o citrica si piper roz. Or mai fi si alte varietati de piper, dar n-am mari performante la deosebirea lor caci nu mananc prea piperat. Pe cel roz il cunosc bine pentru ca il am si sub forma uscata si sub forma de ulei esential, ba am facut si macerate alcoolice de piper roz. Parfumul este destul de verde si as fi zis ca mai are macar o iarba aromatica. Chiar marsam pe ideea ca ar avea cimbru si ienupar, dar poate este efectul special produs de elemi. Este apos, nu prea are densitate si este ciudat construit caci nu are note de mijloc. Eu nu simt strop de anason, ori anasonul este o nota usor recognoscibila. Practic, din notele de varf trece direct la cele finale, lemnoase, avand un miros predominat de cedru. In secundar parca as simti ceva care aduce cu fanul inca neuscat total, dar nici proaspat taiat. Eu nu simt deloc nuante bahice in el, deci imi lipseste total romul, drept pentru care nu-mi pare deloc exotic, asa cum este el caracterizat. Chiar isi pastreaza aerul usor citric si acrisor multa vreme, el impletindu-se cu cedrul. Ambroxan nu are mult, dar suficient ca sa-l faca total masculin in final. Parfumul este unisex, dar ma indoiesc ca vor fi multe femei care sa faca o pasiune pentru el. Poate doar cele mai dinamice si mai sportive. De altfel, cam toate recenziile facute parfumului sunt facute de barbati. Nici nu ma mir caci este un parfum care da mult mai bine pe un barbat. Parfumul este placut, dar nu imi pare prea creativ. Mai are doua cusururi importante ; este foarte scump pentru cat ofera si este foarte efemer. 590 de lei/100 ml nu este un pret pe care sa-l merite. Dupa satsfactia mea olfactiva, nu as da mai mult de 250 de lei pe el.

Numele parfumului: Still Life
Casa: Olfactive Studio   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator:  Dora Arnaud
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: yuzu, piper roz, elemi, piper Sechuan, piper negru
note de mijloc: anason stelat, galbanum
note finale: cedru, ambroxan, rom

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: standardul casei, vezi fotografia
Evaluare : 7/10 

Ce chestie! Dupa ce am publicat recenzia asta, am bagat de seama ca-i mai facusem una. Era aproape identica ca descriere, cuvintele erau altele, iar nota a fost tot 7. Macar sunt consecventa cu mine insami.Pe cea veche am sters-o ca era mai mititica.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.