Pagini

Faceți căutări pe acest blog

21 mai 2015

Amyris-Maison Francis Kurdjian




Am mirosit parfumul Amyris inca de la aparitie, dar abia acum am reusit sa intru in posesia unui esantion. Cand l-am mirosit prima data i-am zis un nu hotarat inca de la primele note. Mi s-a parut un parfum cam strident. Nici macar nu l-am urmarit pana la capat. De data aceasta mi-am propus sa am mai multa rabdare cu el. Francis Kurkdjian este foarte inegal in creatiile sale, uneori este genial, alteori te dezamageste prin parfumuri prea grabite. L-am mirosit de trei ori inainte de a-i face recenzia si tare greu am scris-o.
Parfumul are un inceput foarte citric, dar nu este un citric obisnuit, cu coaja de fructe, ci este verde, un amestec de frunze si flori de citrice, poate si alte aromatice. Este proaspat si luminos, dar imi pare ca prospetimea este mult diminuata de dulceata. Are si ceva murdar mirosul asta hesperidic. Efectul citric este mult prelungit de elemi, un ingredient pe care nu-l prea agreez daca este in doze mari. Aici este cam mult. Parfumul pare a fi foarte natural , dar imi pare ca este prea dens si ma descurajeaza saracia de note. Devine mai rotunjor in notele de mijloc, dar este tot dulce, tot citric si foarte plictisitor. La un moment dat imi seamana putin cu partea de inceput a lui Miss Dior, dar pentru pentru scurta vreme. Oud nu are, trebuie sa fie o greseala la notele pe Fragrantica. N-as putea spune ca simt iris desi el este listat pe site-ul producatorului. Este destul de cremos, presupun ca are si ceva mosc. Imi pare un parfum  care nu stie ce se vrea. Per ansamblu pare un fel de citric cremos si cam murdarel. Regret, Francis, dar parfumul tau, de data aceasta, nu mi-a adus fericirea in ciuda faptului ca are unele puncte comune cu Aqua Universalis Forte care-mi place. Altii vad ca sunt incantati de el, deci trebuie probat.

Numele parfumului: Amyris
Casa: Maison Francis Kurkdjian        
Concentratie: EDP
An de aparitie: 
Creator:  Francis Kurkdjian
Gen:  feminin
Descriere oficiala: flori de portocal, portocala de California, Amyris de Jamaica, iris de Florenta, vetiver de Haiti, ambra moscata

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta: 5-6 ore
Flacon: standardul casei
Evaluare : 6/10  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.