Pagini

Faceți căutări pe acest blog

1 mai 2015

Oud Gourmet-M .Micallef



Oud Gourmet este cel mai nereusit parfum cu oud din cate am mirosit pana acum si am mirosit destul de multe. Banuiesc ca este un oud de sinteza caci miroase tare ciudat.
N-am mirosit oud de sinteza caci este cam scump, costa 20 de euro 10 ml. In rest, notele parfumului nu seamana deloc cu cele listate pe Fragrantica.  Pe alte siteuri sunt listate alte note.Parfumul incepe cu oud dulce ca mierea. El are un miros secundar de spirt ars. Nu stiu daca mirosul asta ar putea fi pus in legatura cu martipanul caci nu seamana deloc cu minunata pasta de migdale. Imi seamana mai degraba cu o tamaie de proasta calitate despre care uni spun ca ar fi cardamom (si el nelistat), dar nu este cardamom. Parfumul are si o nota foarte discreta de trandafir.  Nu stiu ce sa zic, dar ce miros eu nu seamana nici cu notele oficiale, nici cu comentariile celor care i-au descoperit partea gurmanda. Papilele mele gustative nu sunt impresionate absolut deloc. Oud-ul cu miros de spirt ars scapa in timp de dulceata si devine molcut si ceva mai cremos, deci, probabil, are un mosc. Ar putea fi o varietate de mosc sintetic care are un usor miros de trandafir si de aceea simt eu trandafir. Partea asta a parfumului este mai reusita, dar nu as zice ca e frumoasa caci se mai simte tamaia cu miros de spirt ars. Abia cand dispare « tamaia », parfumul  devine cat de cat placut. Ma intreb unde sunt cedrul, patchouli, casmeranul ca nu simt nici macar urma de ele. Ar fi doar niste santal, absolut evident, care mobileaza partea finala a parfumului.Pana acum nu am mirosit niciun parfum Micallef care sa ma atraga prin ceva. Le gasesc pe toate banale, cu multe imperfectiuni estetice si mult prea scumpe. Nu-si merita nicidecum banutii.

Numele parfumului: Oud Gourmet
Casa: M. Micallef
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2008
Creator:  Jean-Claude Astier
Gen:  feminin
Descriere oficiala (?, preluata de pe Fragrantica, dar indoielnica):
note de varf: miere alba, martipan, oud
note de mijloc: patchouli, cedru, nucsoara
note finale: mosc, ambra, cashmeran, santal

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj modest
Persistenta: in jur de 3-4 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 5,50/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.