Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 iunie 2015

Aoud Musk-Montale



Mirosind acest parfum, stau si ma minunez ce gusturi ciudate pot avea barbatii . Parfumul este catalogat la parfumuri unisex, dar ma indoiesc ca vor fi multe femei care sa-l poarte.
Sunt multi care il lauda si-i dau nota 10, toti sunt barbati. Parfumul este foarte dens si "lourd", cu multa artilerie grea, adica ingrediente care nu sunt tocmai usor de purtat, mai ales cand sunt combinate intre ele. Pe langa oud, care nici macar nu este mult, parfumul are mult sofran si vetiver care-l fac foarte masculin. Amestecul este dulce, cu iz camforat (ceva ce aduce cu mirosul de tea tree). Imi pare tenebros de-a dreptul. Imi evoca o pestera in care s-au dezvoltat muschi, licheni, mucegaiuri si ciuperci. Sincera sa fiu, mi se pare foarte urat, as parfuma cu el fiarele salbatice. Nici pe un barbat nu mi-ar placea sa-l simt. Prima ora este cea mai dificila, ulteror se mai imblanzeste. Pe langa mirosul de medicamente, are si o textura uleioasa. Medicamente+ulei+dulce, este o combinatie catastrofica pentru nasul meu. Cica ar fi macho, dar mie imi miroase a sobolan. O fi fiind plin de testosteron…, dar mie imi pare potiune vrajitoreasca pentru blesteme, asa ca ii voi da « operei de arta » nota 5. Doar finalul parfumului este mai respirabil, dar foarte barbatesc, plin de ambroxan, ceea ce nu-l deosebeste cu nimic de un parfum mainstream. Le recomand barbatilor sa faca o frectie cu lotiune revulsiva Diana (oare se mai produce?) caci este mult mai ieftina, miroase cam tot asa si ar putea aduce beneficii pentru sanatate. In caz ca nu se mai farica, e bun si Carmol-ul.



Numele parfumului: Aoud Musk
Casa: Montale     
Concentratie: EDP
An de aparitie: 
Creator:  Pierre Montale
Gen:  unisex ( ?), masculin indubitabil !
Descriere oficiala: sofran, abanos, ambra, mosc, oud

Aprecieri personale
Intensitate: peste medie
Persistenta: ore in sir
Flacon: standardul casei, de culoare maro, vezi fotografia
Evaluare : 5/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.