Pagini

Faceți căutări pe acest blog

10 iunie 2015

Aoud S-Mancera



De ce Aoud S ? Habar n-am ! Banuiesc ca este aceeasi lipsa de imaginatie vizibila atat la nasirea parfumurilor Montale, cat si la cele Mancera.
Cum era si de asteptat, parfumul incepe cu un oud in forta, tare, medicinal, usor sapunos, dar aerisit. Printre moleculele de oud razbat si cateva, destul de firave, de trandafir. In timp oudul devine mai bland, iar parfumul mai dulce si mai moale, dand in ceva cremos. In fapt are o textura tipc araba, uleioasa, data de mosc. Eu nu reusesc sa simt alte flori. Simt doar mosc, atat de mult incat inabusa sub pelicula grasa orice alta nota.  Parfumul este acum doar usor dulceag si total lipsit de siaj si intensitate, ca sa-l simti trebuie sa-ti bagi nasul in piele. Nu mi-a adus nicio bucurie,  mai ales ca eu sunt cam anosmica la unele tipuri de mosc. In cazul de fata este un mosc ciudat care-mi miroase a sapun. Apoi m-a si plictisit. Dar este purtabil.

Numele parfumului: Aoud S
Casa: Mancera    
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, cuisoare, scortisoara
note de mijloc: trandafir, iasomie, ylang ylang,violeta
note finale: oud, piele, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: intial este destul de intens, ulterior devine foarte discret
Persistenta: longeviv
Flacon: standardul casei
Evaluare : 6/10  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.