Pagini

Faceți căutări pe acest blog

28 iunie 2015

Light my Fire-By Kilian


Light my Fire face parte din ultima colectia a brandului By Kilian denumita Addictive State of Mind, ale carei trei parfumuri au aparut in 2014. Mie imi pare ca parfumurile brandului nu mai sunt ceea ce au fost odata. Din aceasta ultima colectie nu mi-a placut nimic in chip special.
Light my Fire vad ca a reusit sa-i entuziasmeze pe unii, dar, lucru ciudat, fiecare a simtit in parfum altceva. Unii au simtit chimenul si insista pe el, altii tutunul, altii vetiverul. Notele listate pe Fragrantica par a fi incomplete caci siteul oficial mai adauga boabele de tonka si heliotropul. Eu, insa, chiar nu le percep in parfum. Ce am simtit eu ? Introducerea imi pare foarte scurta, dulce, dar aerisita ,  o combinatie de note verzi  cu chimen. Cateva clipe mai tarziu, printre moleculele de chimen, se simte deja putin patchouli, nota pe care eu o simt aproape pe tot parcursul parfumului, dar cu intensitati diferite. Este un patchouli foarte bland, caruia ii lipseste izul medicinal. Inceputul imi pare masculin, prea putin atractiv pentru o femeie. Urmeaza o faza dominata de tutun auriu, cu iz de fan, inmuiat in miere. Faza asta dureaza destul de mult si ar corespunde inimii parfumului. Din pacate, parfumul are siaj redus si trebuie sa-ti bagi nasul in piele ca sa-l simti cat de cat. Intr-o penultima faza simt aproape numai patchouli, cu o usoara atingere de vetiver care-i da putina prospetime si nerv ca altfel ar fi fost inert. Tot vetiverul ii accentueaza putin siajul care era modest. Faza de sfarsit, si cea mai lunga,  este dominata de vetiver. Parfumul este moale si bland pe intreg parcursul sau, fara stridente. Mie imi pare total neatractiv, dar poate un barbat ii descopera mai multe calitati caci barbtii iubesc mai mult vetiverul decat femeile. Un vetiver mult mai atractiv si mai ieftin, purtabil de catre ambele sexe, mi se pare cel de la Fragonard.

Numele parfumului: Light my Fire
Casa: By Kilian   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2014
Creator:  Sidonie Lanceseur
Gen:  unisex ( ?), dupa mine total masculin
Descriere oficiala: chimen, fan, patchouli, vetiver, miere,vanile, tutun

Aprecieri personale
Intensitate: medie, cu siaj redus
Persistenta: longeviv
Flacon: standardul casei, vezi fotografia
Evaluare : 6,50/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.