Pagini

Faceți căutări pe acest blog

5 iunie 2015

Spigo-Odori



Paradoxal este ca, desi imi place la nebunie lavanda, nu am niciun parfum cu lavanda ca nota dominanta. Este a doua oara cand imi doresc un parfum care a fost catalogat ca masculin. Primul a fost Cuir Garamante.
In ambele cazuri atribuirea mi se pare incorecta. In cazul lui Spigo chiar as zice ca este mai degraba feminin .  Pe net sunt tot felul de comentarii vis-a-vis de acest parfum. Unii spun ca ar fi copia fidela a lui Caron Pour Homme, pe care nu l-am mirosit niciodata, asa ca nu pot sa ma pronunt. Notele sunt asemanatoare, dar Spigo are listate si note in plus. Altii spun ca miroase ca o lavanda banala si ca are un pret umflat. Cu astia chiar nu sunt de acord ca nu e banal deloc si nici nu este nerusinat de scump. Altii il adora. Parfumul este un aromatic foarte fin, cu aura gurmanda. Nu m-am intalnit niciodata cu o lavanda gurmanda, dar asta este. Miroase a desert frantuzesc, usor ca un fulg de nea. La inceput e o combinatie de citrice cu lavanda, putin mai aspra, dar foarte frumoasa, ulterior lavanda se impleteste si valseaza cu vanilia, fiind pufoasa si pudrata. Este cam dulce, e singurul cusur pe care il gasesc. Ma cam mir cum a reusit Enzo Galardi sa prelungeasca atat de mult nota de lavanda care este, de obicei, destul de efemera. E delicios si doamnele care iubesc lavanda ar putea sa-l incerce. Marturisesc ca as vrea sa-l cumpar, dar, inainte de asta, am sa incerc sa fac si eu un parfum cu lavanda ca n-am incercat niciodata.

Numele parfumului: Spigo
Casa: Odori        
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2008
Creator:  Enzo Galardi
Gen:  unisex
Descriere oficiala: bergamota, lamaie, lvanda, salvie, cedru, ambra, vanilie, boabe de tonka
Aprecieri personale
Intensitate: medie, cu siaj bunicel
Persistenta: in jur de 3 ore
Flacon: standardul casei
Evaluare :  8/10 

24 iunie 2015

L-am cumparat. Flaconul parfumului este foarte urat caci este imbracat intr-o rama din lemn care-l face foarte greu si dificil de folosit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.