Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 iulie 2015

Eaudemoiselle-Givenchy



In momentul lansarii lui Eaudemoiselle, adica in 2010, parfumul mi-a fost recomandat de o vanzatoare din Marionnaud cu precizarea ca este o apa de toaleta cu longevitate de apa de parfum. L-am probat din poilitete si am zis ca o fi longeviv, dar nu-mi place. Avea un ceva care nu-mi placea. L-am mai probat in 2014 cand am primit un esantion si tot atunci l-am si cumparat. De ce l-am cumparat ? Probabil pentru ca eram exasperata de parfumurile roz moderne de doi lei si imi era dor de ceva mai trainic. Eaudemoiselle are ceva din parfumurile clasice, fiind un fresh mai elegant, ceea ce este cam rar in parfumerie.
Parfumul incepe foarte dens, cu citrice amestecate cu busuioc, avand un aer mediteranean. Este destul de opulent, are si  siaj peste medie. Cred ca are si ceva aldehide. La inceput imi pare nitel umed, iar busiocul ii da un aer de gradina rustica la ceasul diminetii. In partea de mijloc a parfumului, mai florala, are untrandafir care ramane, insa, greu sesizabil caci este incarcat de busuioc. De fapt cred ca busoiocul este elementul cheie al parfumului si el  este acela care nu mi-a placut la prima incercare. Ii da parfumului putina amareala si il face cam masculin. Sunt comentarii care spun ca parfumul ar fi foarte feminin, numai ca nu este asa. Parfumul azi ar putea fi considerat un unisex. Ceva in genul lui Eau du Sud sau Les Nuits d’Hadrien de la Annick Goutal. Ar fi, desigur, un parfum de anotimp cald, dar nu canicular. Nu pot sa-l recomand, dar nici sa zic ca ar fi urat. Este usor de purtat, dar trebuie sa-ti placa mult busuiocul ca sa-l accepti. Mie imi place busuiocul, dar, in cazul de fata, distorsioneaza si minimalizeaza trandafirul si asta nu prea imi place.

Numele parfumului: Eaudemoiselle
Casa: Givenchy   
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2010
Creator:  Francois Demachy
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: lamaie, mandarina, busuioc
note de mijloc: ylang ylang, trandafir
note finale: mosc, boabede tonka, ambrette

Aprecieri personale
Intensitate: medie, cu siaj bunicel
Persistenta: peste 6 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 7/10 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.