Pagini

Faceți căutări pe acest blog

16 noiembrie 2015

Anima Dulcis-Arquiste


Anima Dulcis este pentru mine o mare dezamagire. Am citit multe recenzii la acest parfum facute si pe bloguri personale si pe forumuri. La un moment dat, in urma acestor lecturi, chiar mi-am dorit sa-l probez.
De cele mai multe ori parfumul este prezentat ca un regal olfactiv cu miros de ciocolata mexicana, care combina cacao cu vanilie, scortisoara si ardei iute. De altfel astea sunt si notele oficiale ale parfumului. Adica toti au simtit ce a trebuit sa simta. Ei bine, eu nu simt asa. Prima data, am spus ca poate este pielea mea de vina, drept pentru care mi-am abandonat pielea si am pus o picatura de parfum pe blotter. Am simtit exact ce am simtit si pe piele. Chiar nu stiu ce sa cred si ce sa spun. Totusi parfumul are niste note pe care le recunoaste si un copil, deci nu se pune problema ca nu le pot recunoaste. Ele pur si simplu nu exista. Singura nota care exista cu adevarat este cea de cacao. O simt chiar de la inceputul parfumului, imediat dupa pulverizare. Este un miros de bautura alcoolica in care s-a infuzat un praf de cacao. Este usor dulce, dar pe parcurs mai pierde din dulceata. Scortisoara ? Vanilie ? Eu nu simt. Ceea ce simt ceva mai tarziu, de fapt dupa 5-10 minute, este un miros de plante uscate si de sertar vechi din lemn, miros care se instaleaza temeinic. Nu stiu din ce este facut acest parfum si nici ce-l tine in viata atat cat il tine. Siajul parfumului este 0 si ma intreb cum putea aceast parfum sa produca atata incantare cand se simte doar daca stai cu nasul in blotter. Poate mi-a luat Dumnezeu mirosul, dar de dimineata il aveam. Chiar as fi curioasa sa aud si alta opinie a cuiva care l-a mirosit sau cumparat. Tristetea mea este mare si din alt motiv. : creatorii parfumului sunt Rodrigo Flores-Roux si Yann Vasnier pentru care intotdeauna am avut cuvinte de lauda. Si Anima Dulcis este unul dintre cele mai laudate parfumuri de la Arquiste. Ma intreb cum or fi celelalte.

Numele parfumului: Anima Dulcis
Casa: Arquiste    
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator: Rodrigo Flores-Roux si Yann Vasnier
Gen:  unisex
Descriere oficiala: absolut de cacao, vanilie, scortisoara, infuziede chili

Aprecieri personale
Intensitate: discret, fara siaj
Persistenta:
Flacon: standardul brandului, vezi fotografia
Evaluare : 4/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.