Pagini

Faceți căutări pe acest blog

4 noiembrie 2015

Aur pur-ID 530/I.D. Sangado




E primul meu contact cu parfumurile Sangado despre care publicitatea producatorului spune ca ar avea o concentratie de materie parfumata de 22 % si ca ar dura 12 ore. Chestia cu 12 ore este, desigur, destul de putin credibila caci este imposibil ca toate sa dureze atat caci au note foarte diferite. Parfumul  Aur Pur este, de la prima amusinare, foarte concentrat, as zice chiar greoi, dulce-amarui, cu miros de coaja de portocala, amestecat cu un miros floral greu definibil, care nu prea aduce nici cu iasomia, nici cu gardenia mentionate de notele oficiale. Parfumul are ceva mieros in el, este foarte opac si cu un miros secundar gurmand. Imi pare lipsit de suplete si eleganta si are o textura vascoasa si lipicioasa dandu-mi senzatia neplacuta de naclaiala. Pentru mine este de-a dreptul sufocant. Ar avea o culoare aurie, dar imi creaza imaginea unei femei care-si etaleaza tot aurul din dotare, achizitionat intr-un bazar turcesc. Parfumul este cap-coada cam la fel, deci foarte liniar, fara surprize. Fiind mult prea dulce pentru gustul meu, ma simt cu el ca si cum as fi mancat prea multe dulciuri si m-ar fi apucat si remuscarile si greata. Verdict: nu-mi place absolut de loc ! Parfumul este realmente concentrat, dar are un exces de nota gurmanda care-l face greu purtabil. Pare a fi longeviv, dar nu stiu daca voi sta cu ochii pe ceas ca sa-i masor performantele. Deci primul contact cu parfumurile Sangado nu mi-a adus fericirea. Regret caci mi-ar fi placut sa descopar un parfum bun la un pret decent. Nu-i nimic, mergem mai departe. Exploram, exploram, poate dam de ceva mai bun.

Numele parfumului: Aur Pur/ID 530
Casa: I.D. Sangado                 
Concentratie: EDP
An de aparitie: 
Creator: I.D.Sangado
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: portocala amara, zmeura, floare de portocal
note de mijloc: iasomie, gardenia
note finale: patchouli, ambra, miere

Aprecieri personale
Intensitate: opulent
Persistenta: longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 4/10 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.