Pagini

Faceți căutări pe acest blog

6 noiembrie 2015

Gucci Pour Homme/ Gucci


Am gasit un strop de Gucci Pour Homme (cam multe parfumuri Gucci cu acelasi nume !) intr-un flacon si am zis sa-l incerc caci am auzit tot felul de discutii printre barbati despre el.
Curiozitatile mele pentru parfumurile barbatesti mainstream sunt minime caci rar am gasit vreun parfum creativ in adevaratul sens al cuvantului in aceasta categorie. Nici mainstreamul feminin nu exceleaza prin multe mari parfumuri in ultimii 10 ani, dar parca se straduieste mai mult. Flaconul parfumului arata bine, dar este infernal de greu chiar gol fiind caci are peretii foarte grosi, iar busonul cantareste cat o ghiulea. Incep sa inteleg goana barbatilor dupa parfumuri longevive, e clar ca nu poti strecura un flacon din asta in servieta sau geanta. Ca impreie generala pot spune ca parfumul nu iese cu nimic in evidenta din marea masa de parfumuri barbatesti, adica poti sa gasesti destul de multe care brodeaza pe aceeasi tema. Nu este un parfum rau, este profund barbatesc si matur. Siajul lui este decent, il poti purta linistit la slujba ca nu te baga nimeni in seama si nici inimi nu frangi cu el. Inceputul este mai interesant, o combinatie de bergamota neagresiva cu chiparos. Eu nu simt nicio floare si nici tutun. Parfumul trece foarte repede la notele lemnoase si ambrate, dar nu are absolut nimic natural in el. Eu nu simt decat Iso E Super si ambroxan, adica vesnicele note masculine. Imi pare liniar si cam plictisitor, dar este un parfum purtabil si decent, bun pentru toamna. Vad ca barbatii se plang ca este efemer. N-as zice, eu as vrea sa scap de el si nu pot. Probabil ca sunt barbati dintre cei care asteapta 12 ore de viata la un parfum.

Numele parfumului: Gucci (by Gucci)  Pour Homme
Casa: Gucci        
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2008
Creator: Frida Giannini
Gen:  masculin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, chiparos, violeta
note de mijloc: tutun, iasomie
note finale: patchouli, ambra, piele, elemi, tamaie

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj decent
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 6,50/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.