Pagini

Faceți căutări pe acest blog

20 noiembrie 2015

Mogadess-MariaLux



Am mai mirosit de la MariaLux un singur parfum, Truly, si mi-a placut. Parfumul este facut de Alessandro Gualtieri, care este un parfumier de exceptie. Mogadess, facut de acelasi parfumier, are ceva din ADN-ul lui Truly, dar are o introducere mai complexa.
Prima parte as declara-o gurmanda, ulterior este un lemons bland. Sunt total cucerita de frumusetea lui. Nu voi sti sa-l descriu foarte bine caci este si complex si foarte bine amestecat. Parfumul incepe cu o pudra de cacao de foarte buna calitate, usor recognoscibila. Este dulce, dar parfumul este aerisit. Cacaoa nu este singura, se combina foarte frumos cu diverse chestii : condimente, scortisoara, vanilie si inca ceva care este putin mentolat. Izul asta usor mentolat se pastreaza multa vreme, dar nu stiu de la ce vine. Initial am crezut ca este eucalipt, dar nu apare in note. Chestia este ca nu stiu (vai, mi-e rusine!) cum miroase palisandru si cred ca mirosul vine de la o esenta lemnoasa. Eu simt si ceva floral in parfum, dar e un firicel doar. Jumatatea a doua a parfumului, mult mai simpla, este dominata de santal. Un santal mieros, usor mentolat si vanilat inca. Imi aduce aminte de niste bomboane cu miere, galben-aurii din copilarie, dar si de Santal Majuscule a lui Serge Lutens. Parfumul este unul cald, de anotimp rece. Chiar este unisex daca faci abstractie de dulceata. Flaconul este, insa, cam feminin. Nu m-am uitat cat costa, dar miroase bine. Singura chestie care ma cam deranjeaza este dulceata lui, dar am intalnit si chestii mai dulci. De ar fi mai sec…ar fi al meu. Vad ca este imposibil sa ma lipesc de ceva gurmand. Offf! Si avea o bunatate de cacao...

Numele parfumului: Mogadess
Casa: MariaLux   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2014
Creator: Alessandro Gualtieri
Gen:  unisex
Note oficiale: flori de portocal, portocala amara, ardei rosu, capsuna, tagetes, palisandru, benzoin, scortisoara, cacao, cardamom, coriandru, tarhon, tamaie, ambra,vanilie, cedru, santal.

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj frumusel
Persistenta: longeviv
Flacon: standardul casei
Evaluare : 8,50/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.