Pagini

Faceți căutări pe acest blog

28 noiembrie 2015

Rozy-Vero Profumo


Am probat cu alta ocazie parfumurile de La Vero Profumo, dar am recenzat doar unul singur, Onda, caci doar pentru el am avut esantion. Azi i-a venit randul lui Rozy. Din pacate, nu stiu exact ce varianta de Rozy este.  Recenziile dedicate lui Rozy de pe forumuri sunt cel mai adesea fie rezervate, fie negative, dar cele de pe bloguri, facute in special de barbati,  sunt laudative. Interesant este ca multe bloguri nu au recenzat parfumul desi sunt bloguri foarte bine informate carora nu le prea scapa niciun parfum de nisa. Poate ca barbatii simt altfel. Din cate stiu, au simtul olfactiv mai putin dezvoltat decat femeile si poate acesta este motivul pentru care au aprecieri pozitive la parfumuri foarte opulente, indolice  sau animalice.

Rozy mie mi se pare un parfum urat si nu o sa ma convinga nimeni ca este frumos. Inceputul este foarte dens si opulent, mirosind a de toate : trandafir, condimente, labdanum. Trandafirul este pur si simplu sufocat de condimente si sufocata sunt si eu cand il miros. Este imbacsit, lipsit de aer. Chiar nu-mi creaza nici placere, nici stare de bine, pur si smplu ma oripileaza. Sunt inghesuite intr-un spatiu stramt niste note care se calca pe picioare, se imbrancesc si tipa. Ulterior trandafirul se mai elibereaza de opresiunea celorlalte note, dar este un trandafir neudat, sterp,  prafos si confuz, incetosat, fara pic de viata si de frumusete. E dulce si cred ca are adaugat niste geranium. Parfumul nu are niciun fel de piramida, miroase de la inceput si pana la sfarsit la fel. Singura chestie care se intampla dupa vreo 4-5 ore este aparitia mierii care are acelasi efect ca in Onda, da parfumului un miros indolic, de urina. Nu miroase chiar a pisoar ca Onda, dar nici departe nu este. Singura calitate a parfumului este persistenta uriasa. N-am stat sa-l cronometrez, dar depaseste 12 ore. Desigur blogul meu exprima o parere personala, care este subiectiva si care nu trebuie sa-i descurajeze pe iubitorii acestui parfum.

Vai de mine. La mai bine de 24 de ore, la cumparaturi fiind, am simtit un miros de pipi dulce, uscat. M-am uitat in dreapta, in stanga, nu avea de unde sa vina. Eu uitasem total de Rozy. Era maneca jachetei mele pe care ajunsese un pic de Rozy. Mi-a fost o jena cumplita cand am platit la casa ca era magazin alimentar de cartier in care ma cunosc toti vanzatorii. Eu nu stiu ce poate fi acesta asa-zisa miere. Pun multi miere in parfumuri, dar putori din astea nu produce nimeni. 

Numele parfumului: Rozy
Casa: Vero Profumo      
Concentratie: EDP ( ?)
An de aparitie: 2014
Creator:  Vero Kern
Gen:  feminin
Note oficiale: trandafir, tuberoza, muguri de coacaz, miere, condimente, santal, cistus labdanum
Flacon: standardul brandului


Aprecieri personale
Intensitate: initial foarte opulent, ulterior intensitate medie, cu siaj destul de bun
Persistenta: foarte longeviv
Evaluare : 2/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.