Pagini

Faceți căutări pe acest blog

7 decembrie 2015

Amandiere-James Heeley





Amandiere este, fara indoiala, un parfum original, un parfum de creatie. Din ce am citit despre el, lumea pare sa-l iubeasca. Cei mai multi au gasit in el expresia primaverii, asta pentru ca multe dintre florile listate ca fiind in compozitia parfumului sunt flori de primavara.

Eu nu as spune nici ca-mi place, nici ca-mi miroase a primavara. Nu spun ca este un parfum rau, dar, cu siguranta, nu este genul meu de parfum. Imi pare un parfum dens si aglomerat, foarte dulce, cu destul de multa chimie, care ma face sa-mi imaginez un martipan caruia i s-au adaugat arome sintetice de flori. Mie imi miroase altfel primavara, este aerisita, are mirosuri discrete de flori, are seva, are soare, are umezeala. Aici eu gasesc niste flori indesate una intr-alta, asa ca nu mai recunosc niciuna. Parfumul imi miroase mai degraba a heliotrop-liliac si mimoza. E dulce-amarui si are multa migdala. I s-au strecurat niste note verzi ca sa fie mai aerisit si ca sa se contrabalanseze dulceata, dar parfumul floral este aproape intoxicant. Florile sunt de-a dreptul confiate si nu le gasesc naturale absolut de loc. De la migdala, probabil, parfumul este destul de cremos. Imi pare un parfum baroc, un gen destul de rar intalnit in parfumerie. Dupa aproximativ o ora, parfumul isi pierde intensitatea, devine foarte discret, pastrandu-si insa mirosul de migdale, acum parca mai vanilat si o amintire din buchetul floral initial. Desi parfumul este opulent in prima faza, are un siaj destul de redus inca din start, ulterior nu mai are deloc. Cum gusturile difera, e bine sa-l incercati caci nu exclud posibilitatea ca unora sa le placa.

Numele parfumului: Amandiere
Casa: James Heeley       
Concentratie: extract de parfum
An de aparitie: 2011
Creator:  James Heeley
Gen: feminin
Note oficiale: iasomie, zambila, trandafir, violeta, migdala, tei, campanula
Flacon: vezi fotografia


Aprecieri personale
Intensitate: initial opulent, dupa o ora discret, cu siaj redus
Persistenta: 4-5 ore
Evaluare : 7,50/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.