Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 decembrie 2015

Beloved-Amouage




Spre deosbire de foarte multi, nu am fost niciodata foarte impresionata de parfumurile Amouage. Sunt parfumuri bune, foarte elaborate, facute cu materii prime de calitate, dar multe cu un aer retro pronuntat, multe prea grele ca sa le pot iubi.
Si Beloved incepe retro, ca un parfum de seara din anii 70’-80’, foarte abstract si destul de aspru. Genul acela de parfum despre care nu poti sa spui decat ca miroase a parfum, imposibil de disecat in note si foarte greu de descris caci are sute de note care sunt bine amestecate, iar amestecul omogen nu-l poti asemana cu nimic. Are un aer glamour, elegant, dar nu pot sa spun ca ar fi dificil de purtat. Ce simt in el ? Greu de spus. Cred ca doar ylang-ylang si imortela. Dupa vreo 10-15 minute parfumul devine moale, cremos , mai bland si foarte feminin. Apare si o nota mai usor de identificat : trandafirul. Usor este un fel de a spune, el nu este in stare pura, este amestecat cu ylang-ylang, cu imortela, cu cuisoare. Parfumul imi pare unul de tip simfonic, foarte armonios. La un moment dat apare si un strop de patchouli care-l face si senzual. Imi place ca nu abuzeaza de dulceata, ba chiar are note putin amarui. Mai imi place ca este foarte confortabil. In faza asta este deja un parfum modern, dar facut cu rigoare clasica. Din pacate, parfumul isi pierde notele florale si se instaleaza un miros cam plictisitor, dulce si care parca ar avea o pruna si un rest de ylang-ylang. Pruna sau, in orice caz, o nota fructata. Mirosul asta dureaza o vesnicie, capatand in timp o nuanta usor ambrata de la benzoin. Numai ca siajul devine zero, asa ca longevitatea parfumului nu iti aduce nicio bucurie. Eu n-am simtit notele animalice despre care spun unii ca ar fi « cu tona ». Nici pielarie n-am simtit. Adevarul este ca dupa vreo 4 ore e greu sa mai simti ceva din parfum daca nu stai cu nasul in piele. Le-oi fi ratat ca eu mai fac si treaba in paralel, nu pot sa stau 8 ore cu nasul in parfum ca ajung la sapa de lemn. Parfumul este forte longeviv, eu l-am simtit vreo 24 de ore, dar frumoase sunt dor primele 3 ore.

Numele parfumului: Beloved
Casa: Amouage   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator:  Bernard Ellena
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: lavanda, musetel,iasomie, trandafir, salvie, cuisoare, cardamom
note de mijloc: imortele, cistus labdanum, Ylang-ylang, patchouli, tamaie, violeta, benzoin
note finale: mosc, santal, cedru, vanilie, zibetaambra cenusie, castoreum
Flacon: vezi fotografia 

Aprecieri personale
Intensitate: medie vreo 3 ore, ulterior discret
Persistenta: foarte longeviv
Evaluare : 8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.