Pagini

Faceți căutări pe acest blog

23 decembrie 2015

Cassis en Feuille-Miller Harris





Este posibil sa am o idee preconceputa cu brandul Miller Harris. Am probat o singura data un parfum in Maison Elysee dupa care brandul nu a mai reusit sa ma ispiteasca si am ocolit intotdeauna raftul cu parfumuri Miller Harris. Cassis en Feuille nu cred ca imi va schimba atitudinea asta de indiferenta. Parfumul incepe destul de bine, dar sfarseste prost. Incepe proaspat si curat, cu o bergamota dulce-amaruie si note verzi de cassis si galbanum. Inceputul imi pare unisex. La pasul nr. 2 se simte si mai bine galbanum-ul care face parfumul de un verde crocant, lui adaugndu-i-se geranium. Totul este seva verde, destul de astringenta. Pana acum mi-a placut, dar de aici incolo parfumul cade in banal. Apare un miros floral, atribuibil trandafirului, dar cred ca este o iluzie olfactiva creata de amestecul dintre geranium si mosc. In faza asta, parfumul este ceva mai feminin,  mai dulce, dar devine tern si confuz. Miroase ieftin, a parfum de supermarket. In timp, ii mai dispare din dulceata si adauga un cedru de sinteza. Nu-mi place absolut deloc ceea ce simt, nu-mi miroase nicidecum a nisa. Adevarul este ca Miller Harris este o nisa ieftina, nu te decaveaza. Pe website-ul producatorului parfumul s-a injumatatit ca pret, ajungand la 42 de lire sterline. Si atat e prea mult !

Numele parfumului: Cassis en Feuille
Casa: Miller Harris         
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2015
Creator:  Lyn Harris
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, muguri de coacaz, galbanum
note de mijloc: frunza de tomata, muscata, trandafir
note finale: mosc, cedru
Flacon: standardul casei 

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 4 ore
Evaluare :  6/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.