Pagini

Faceți căutări pe acest blog

23 decembrie 2015

Iris Tubereuse-Creed


Nu prea am facut recenzii parfumurilor Creed caci nu am avut niciodata esantioane. De probat, am probat cateva, dar mult prea superficial ca sa pot emite judecati de valoare. Tuberozele mai mult sau mai putin criminale ma cam sperie, iar irisul nu este printre notele mele preferate. Pentru mine Fracas a fost un parfum traumatic si am cosmaruri numai cand ma gandesc la el. Azi ma amuza ca toata lumea il lauda, dar nimeni nu-l poarta. In aceste conditii, nu aveam prea mare entuziasm cand am probat Iris Tubereuse. Totusi erau doua note care ma faceau sa sper: cea de galbanum si florile de portocal. Si sperantele mele chiar s-au implinit. Creed reuseste sa reabiliteze oaia neagra a florilor albe si s-o prezinte intr-o postura neprihanita, de mireasa. Inceputul este criminal de opulent, cu o tuberoza guresa, dar imblanzita de florile de portocal si asezonata cu coaja de portocala. Desi este destul de dulce, dulceata este suportabila caci parfumul este foarte aerisit, usor umed si, de la galbanum, are si o doza serioasa de seva verde. Parfumul este foarte curat si primavaratic, plin de viata, stralucitor si foarte confortabil. Multi sunt dezamagiti ca n-au gasit iris in parfum, el nefiind nici macar listat. Eu nu sunt.  In notele de mijloc parca simt si o fina nuanta de fan. Parfumul are un singur cusur : este foarte liniar si ar putea deveni plictisitor.

Numele parfumului: Iris Tubereuse
Casa: Creed        
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2014
Creator: 
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: galbanum, portocala, frunza de violeta
note de mijloc: tuberoza, lacramioara, crin
note finale: mosc, vanilie, flori de portocal
Flacon: standardul casei 

Aprecieri personale
Intensitate: peste medie, cu siaj bunicel
Persistenta: destul de longeviv
Evaluare : 8/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.