Pagini

Faceți căutări pe acest blog

20 decembrie 2015

Ivory Route-Xerjoff


Ivory Route face parte din colectia Join the Club a casei Xerjoff. Parfumul ne propune o calatorie in sudul Africii. Colectia are niste flacoane care nu-mi plac absolut deloc, parca-s facute pentru uzul marinei militare si sunt si grele precum grenadele.

Pe website-ul casei nu am gasit notele parfumului, le-am cautat caci cele de Fragrantica imi par cam ciudate. Spre exemplu busuioc nu am simtit in parfum, in schimb sunt note rasinoase care nu apar in lista Fragrantica.
Parfumul este dulce din start, dar aerisit. Are un miros citric, dar nu stiu daca are citrice de-adevaratelea sau are o tamaie citrica, dar cu siguranta exista niste rasina in notele de varf, poate benzoin de Siam. Rasinile au adaugata si multa vanilie si am crezut ca voi avea de-a face cu un parfum gurmand desi nu intelegeam ce legatura ar putea el avea cu un safari in Africa. Combinatia asta usor gurmanda are si santal, drept pentru care m-a dus gandul la Praline de Santal de la Parfumerie Generale.  Parfumul este uscat precum Africa si cred ca doar uscaciunea e africana in el. Dupa acest debut foarte comercial, incepe sa intre in evaporare patchouli, la inceput  putin, dar ulterior se ingroasa treaba, parfumul devenind ceva la jumatatea drumului dintre doftorie si spuma de ras. Mirosul camforat amestecat cu vanilie ma dispera, mai ales ca parfumul este si dulce. Spre final nici nu mai simt decat un cremsnit cu multa vanilina. Parfumul mi se pare de o uratenie care atinge perfectiunea. O femeie nu cred ca l-ar putea purta din cauza mirosului de camfor, iar un barbat , oricat i-ar place dulcele, nu cred ca l-ar accepta ca se face de comedie cu el. Mie mi se pare absolut dezgustator. Prefer frectia Diana ca nu este atat de dulce si este si mai racoroasa.

Numele parfumului: Ivory Route
Casa: Xerjoff      
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator: 
Gen:  unisex
Note: note condimentate, busuioc, santal, patchouli
Flacon: vezi fotografia 

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj decent
Persistenta: longviv
Evaluare : 4/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.