Pagini

Faceți căutări pe acest blog

11 decembrie 2015

Nerocacao-Zeromolecole



Acum vreo 3-4 ani am crezut ca mi-as dori un gurmand, dar cautarile mele s-au sfarsit prin a cumpara un parfum care s-a dovedit a fi ingrozitor si de nepurtat, pe care l-am vandut dupa cateva zile si un parfum pe care-l am si azi si pe care nu l-am purtat niciodata, Clara de la Farmacia SS Annunziata. Azi mi-au trecut poftele gurmande si n-am nicio tragere de inima la probat astfel de parfumuri.


Nerocacao ar putea fi un exemplu de gurmand mitocanesc, lipsit de orice subtilitate, dulce in prostie. Cred ca este inspirat de reteta bomboanelor Raffaello caci miroase exact ca si ele, numai ca bomboanele sunt mult mai finute si au textura de pufulet. Este un parfum foarte dulce si indesat, opulent, care miroase din prima clipa a cacao, nuca de cocos, portocala si vanilie. Nota cea mai urata este cea de nuca de cocos, care-i da un miros lactonic, de-a dreptul gretos. Portocala este cea mai discreta si dispare destul de repede. Textura parfumului este foarte untoasa si cred ca are si ceva mosc. Notele de cocos si vanilie sunt cele mai longevive. Cocosul este o nota sintetica, foarte tare, obositoare, care ajunge sa te exaspereze si te satura de gurmande pe urmatorii 10 ani. ORIBIL ! Ma intreb cum ar putea purta un barbat dulcegaria asta caci parfumul apare catalogat ca fiind unisex.

Numele parfumului: Nerocacao
Casa: Zeromolecole       
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator:  Stefania Marzufero Boni
Gen:  unisex
Note oficiale: cacao, nuca de cocos, vanilie, portocala 
Flacon: vezi fotografia 

Aprecieri personale
Intensitate: opulent, cu siaj mediu
Persistenta: longeviv
Evaluare : 2/10



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.