Pagini

Faceți căutări pe acest blog

29 decembrie 2015

Vanille Fluer-M. Micallef


Nu am probat foarte multe parfumuri Micallef, dar, din ce am probat pana acum, nu mi-a placut absolut nimic. Unele asa-zis gurmande mi s-au parut de-a dreptul dezagreabile.

Vanille Fleur face parte din Collection Vanille a casei Micallef. Parfumul atrage atentia prin culoarea chihlimbarie. De obicei, doar parfumurile cu ingrediente naturale pot avea o culoare atat de inchisa. Parfumul este mai mult floral decat gurmand si miroase ca un parfum artizanal. Este vorba de un trandafir matur, fructat. Notele oficiale spun ca ar fi vorba de o piersica. Nu pot spune ca-mi miroase a piersica, imi miroase a fructe foarte coapte, intrate putin in fermentatie, eventual a gem  care abia a dat in clocot. Fermentatia nu trebuie inteleasa ca un neajuns, dimpotriva. Tradafirul este mai mult decat bland, este lenes, are un fel de sastiseala in el din aia orientala. Initial parfumul este dulce-acrisor, dar, in timp, se mai indulceste. Parfumul are si vanilie si, spre uimirea mea, nu este nici vanilina, nici ethil vanilina, pare a fi o vanilie advearata. Este posibil sa se fi folosit un extract alcoolic de vanilie care ar explica si culoarea ambrata a parfumului. Textura parfumului este moale si putin cremoasa. Parfumul este cald, deci este unul de anotimp rece, care face casa buna cu o blana sau cu un cashmeran. E prea lipsit de nerv ca sa fie pe gustul meu, dar este un parfum destul de bun desi nu as putea spune ca este foarte creativ. De asemenea, nu-mi pare a avea un aer foarte modern, de secol XXI.

Numele parfumului: Vanille Fleur
Casa: M. Micallef
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator: Jean Claude Astier
Gen: feminin
Note oficiale: trandafir, piersica, vanilie, note florale
Flacon: vezi fotografia

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj redus
Persistenta: 5-6 ore

Evaluare : 8/10 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.