Pagini

Faceți căutări pe acest blog

22 februarie 2016

1 Martie


Pentru ca vine 1 Martie si intram intr-un anotimp plin de optimism, as vrea sa fac un cadou care sa se asorteze cu mugurii si primele flori de primavara. Mie nu mi-au placut niciodata tragerile la sorti, asa ca voi darui modestul meu dar unui utilizator cu care am avut cele mai multe si consistente conversatii online in ultimul timp: Anca an. Si pentru ca Anca a scris undeva ca nu a intalnit nicio lacramioara care sa aduca cat de cat cu realitatea si ii place sa-si asorteze parfumul cu anotimpul, cadoul meu va fi:


Desigur ca nu e usor sa  redai o lacramioara din substante de sinteza si ar exista si un parfum care, zic eu, se apropie mai mult de mirosul botanic al florii, e vorba de Lily de la Comme des Garcons, dar nici Muguet en Fleurs nu este de lepadat, mai ales ca are un pret foarte bun. 

P.S.
Anca, sper sa ne intalnim cat mai curand, caci mai sunt doar 6 zile de iarna si e cazul sa bem o cafelaki si sa ne otravim cu un tutun. Sper ca nu a intrat inca in vigoare odioasa lege (pentru mine) care stigmatizeaza fumatul in spatii inchise, iar daca a intrat putem fuma ca turcii la mine in laborator.

3 comentarii:

  1. Vai, nu pot sa cred!!! Ce surpriza extraodinar de frumoasa! :D Multumesc mult de tot, draga mea!!! Sunt super fericita! Ne auzim la telefon :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari, Anca! Foarte frumos gestul tau, Hertha! Ancuta, sigur o sa iti placa parfumul! E dragut si cade la fix acum primavara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Amira, scumpa, iti multumesc!! De abia astept sa ma racoresc cu el :D

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.