Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 august 2016

Frangipani-Ormonde Jayne



Geza Shoen nu a reusit sa ma cucereasca cu niciun parfum si nu izbandeste nici de aceasta data. Frangipani seamana ca stil cu Eau Demoiselle atat in varianta princeps cat si in varianta Eau Fraiche, asa ca nu mi-as irosi banii cumparandu-l. Ar trebui sa fie un parfum de anotimp cald, dar imi pare cam prea dens. In deschidere este un citric destul de ascutit, astringent si amarui de la lime. Magnolia il face ceva mai cremos, dar si nitel murdar. Are si o nuanta acvatica data de nufar. Tei eu nu simt deloc desi mi-ar fi placut. Frangipani se simte, dar n-as zice ca este prea aproape de mirosul botanic. Miroase mai degraba ca o apa de colonia, desi este dens si longeviv. Este dulce- amarui, dar amareala este mai pregnanta. Mi-ar fi placut sa fie mai luminos si diafan, i mai putin citric si persuasiv. Cred ca are si o portocala amara nemarturisita caci mirosul citric se pastreaza vreme indelungata. Parfumul este clar unisex, mie chiar imi pare cam masculin. Dureaza mult, dar ma cam plictiseste prin linearitate. Dupa note ar trebui sa-mi placa, numai ca nu ma omor dupa el. L-as putea purta, dar nu l-as cumpara niciodata. Daca va place genul, variantele de Eau Demoiselle de la Givenchy imi par o alegere mai buna, putand fi achizitionate mult mai ieftin si fiind ceva mai feminine.

Numele parfumului: Frangipani
Casa: Ormonde Jayne    
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2003
Creator:  Geza Shoen
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: tei, magnolie, lime
note de mijloc:  frangipani, trandafir, tuberoza, nufar, pruna
note finale: ambra, mosc, cedru, vanilie
Flacon: vezi fotografia

Aprecieri personale
Intensitate: medie. Siaj decent
Persistenta: destul de longeviv
Evaluare :  7/10




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.