Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 august 2016

Love Exposure- Folie a Plusieurs



Folie a Plusieurs are o istorie scurta, brandul fiind creat in 2014 si avand toate parfumurile semnate de Mark Buxton. Din cate am inteles, isi propune  interpretarea olfactiva a unor creatii cinematografice. N-am vazut filmul Love exposure, asa ca nu pot relationa parfumul cu filmul cu acelasi nume. Parfumul nu pot sa spun ca-mi place si nici nu este genul meu de parfum. Dupa mine are doua etape distincte:  una cat de cat florala, cu flori albe, mai pregnanta fiind iasomia, alta, nesfarsita, dominata de ambroxan. In prima etapa este siropos si lipcios, destul de greu, dens si intunecat. Iasomia nu ar fi urata, dar este coplesita de chimen si mai apoi de santal. Imi pare imbacsit si vetust, un oriental mult prea dificil de purtat caci te copleseste olfactiv. Partea finala are enorm de mult ambroxan, vagi urme de santal si tamaie si este si ea dulce, dar mai prafoasa. Mie ambroxanul mi s-a parut intotdeauna mult prea masculin si este un ingredient pe care nu-l iubesc. Acum nu este atat de masculin pentru ca este zaharisit, dar tot nu-mi place. Poate un impatimit al orientalelor l-ar iubi, pe mine nu ma atrage absolut deloc. Nu mai spun ca este si prea scump pentru ceea ce ofera.

Numele parfumului: Love Exposure
Casa: Folie a Plusieurs   
Concentratie:  EDP
An de aparitie: 2014
Creator:  Mark Buxton
Gen:  feminin
Note oficiale: neroli, magnolia, ylang-ylang, frunze de coacaz, dafin, chimen, costus, iasomie sambac, tamaie, santal, vanilie, ambra cenusie

Apecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: modern si cam masculin, vezi fotografia
Evaluare : 6/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.