Pagini

Faceți căutări pe acest blog

19 august 2017

Jurnal de pisic/3


19 august

Vazand eu ca mama este in pragul disperarii, azi i-am facut o surpriza uriasa.: am facut un cacatel la lada cu nisip. Cat despre pipi…fac pe unde apuc (am plasat unul si in patul mamei, drept pentru care dormitorul a devenit spatiu interzis). De mancat, mananc ca un porcusor, asa ca ma aleg in fiecare zi cu un dus si cu un coafat cu foenul. M-am ingrasat vreo 50 de grame. Ieri aveam 364 de grame. In ciuda dusurilor, put ca un peste imputit. Chestia este ca nu stiu sa-mi folosesc dintisorii si sug hrana umeda alergand-o, mai intai in farfurie, apoi pe gresie. Normal ca ma murdaresc dupa asemenea lupte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.