Pagini

Faceți căutări pe acest blog

1 octombrie 2017

Cedrat Boise/Mancera


N-am mai facut demult o recenzie, era sa o ratez si pe asta caci am aruncat din greseala esantionul la gunoi, dar l-am recuperat.  Vad ca s-a adeverit ceea ce banuiam demult, inca de la lansarea primelor parfumuri Mancera : in spatele brandului se afla acelasi Pierre Montale (o confirma si Fragrantica), personaj enigmatic, care refuza sa ni se arate in carne si oase.
Vad ca, pe forumuri, discutia cea mai infocata pe marginea parfumului este daca este sau nu asemanator cu Aventus de la Creed.  Chiar nu stiu caci nu l-am probat pe vestitul Aventus.

Parfumul, desi este catalogat ca fiind unisex, este, in proportie de 90%, masculin prin note. Femeile nu prea au ce sa aleaga din el, poate doar dulceata si vanilia, care-i dau  un iz de tarta de fructe. Cum eu nu prea agreez dulceturile din parfumerie, nu prea am ce sa iubesc din el, dar nu pot spune ca ar fi un parfum prost. El se lipeste perfect pe matricea olfactiva masculina aflata pe val de cativa ani incoace si multumeste prin opulenta si longeviate barbatul modern, caruia ii place sa miroase ca o cocota si sa parfumeze intreaga urbe.
Trebuie spus ca parfumul este total sintetic, drept pentru care e greu sa recunosti in el notele listate oficial şi sa-i faci o descriere. Incepe opulent, destul de suculent si usor acvatic, cu iz de citrice, dar foarte siropos. Cea mai evidenta in deschidere este frunza de coacaz care-i da o tenta fructata penetranta. Dulceata si un praf de vanilie il transforma intr-un fel de tarta de fructe care, in notele de mijloc, are si un usor miros floral. O fi iasomia aia de apa, nu stiu ca n-am avut ocazia sa o miros vreodata. Are momente cand il simt fierbinte si cremos, dar are si ceva verde in el. Se dezvolta ulterior un miros lemnos in care eu nu gasesc nici cedru, nici santal, probabil ca are ambroxan si iso E Super. Mai pregnante imi par  in notele dinspre mijlocul si finalul parfumului patchouli si un mosc de sinteza. Prea greu si mieros, opac si butucanos, nu ma prea atrage.

Numele parfumului: Cedrat Boise
Casa: Mancera    
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator:  Pierre Montale
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: lamaie,bergamota, frunze de coacaz, note condimentate
note de mijloc: note fructate, iasomie de apa, patchouli
note finale: santal, cedru,piele, mosc, vanile.
Flacon: standardul casei, vezi fotografia


Aprecieri personale
Intensitate: opulent, cu siaj bunicel
Persistenta: longeviv
Evaluare :  7/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.