Pagini

Faceți căutări pe acest blog

26 ianuarie 2012

Uomo- Lorenzo Villoresi





Un parfum masculin care, judecand dupa ecourile de pe net, a facut fericiti multi barbati, majoritatea gasindu-l « conforatabil », energizant si elegant. Sigurul cusur, de mai multi notat, ar fi longevitatea lui. Dintr-un interviu dat de Lorenzo Villoresi in 1995, am inteles ca este chiar parfumul lui favorit. Mie parfumul nu mi se pare nicidecum ceva de exceptie.
E un parfum de citrice, care, la inceput, este dulce-amarui, probabil de la portocala amara, ulterior predomina bergamota, care-i da o nota de verde. N-as zice ca citricele lui Villoresi sunt la fel de realiste ca cele ale lui Marc-Antoine Corticchiato sau Francis Kurdjian. M-as fi asteptat la un parfum mai acidulat, mai astringent si mai proaspat, dar sunt niste citrice cam obosite si inerte. La citrice se adauga putina lavanda si niste aromatice abia sesizabile, personal nu recunosc decat rozmarinul. E ciudat ca sunt, pe langa aromatice, multe ingrediente pe care, desi sunt trecute in notele parfumului, eu nu le ragasesc : neroli, salvia, patchouli. Din notele finale recunosc vag doar moscul si santalul. Dupa doar  doua ore si jumatate, parfumul dispare. Gasesc ca parfumul e lipsit de diamism si ca vestita eleganta masculina italiana ar fi meritat mai mult. El ramane, totusi, o optiune valabila pentru barbatii care cauta un parfum care sa mearga la o tinuta de toata ziua.



Numele parfumului: Uomo
Casa: Lorenzo Villoresi
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1993
Creator: Lorenzo Villoresi

Gen: masculin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, portocala amara, lamaie, coriandru, lavanda, elemi
note de fond: neroli, salvie, piper, cimbru
note finale: vetiver, santal, patchouli, mosc, licheni, cedru, rozmarin

Aprecieri personale
Intensitate: discret
Persistenta: de scurta durata, maxim 3 ore
Flacon: cel obsnuit, hexagonal in sectiune, de culoare bleumarin
Evaluare: 6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.